Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  این مسابقه در چارچوب هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه کارگران شهرستان یزد برگزار شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس نظر نماینده خود و گزارش داوران اعزامی در این مسابقه نسبت به بررسی موضوع و اعلام نظر متعاقبا اقدام می‌کند.  

تیم فوتبال جوانان نوین فولاد یزد در گروه سه این لیگ با تیم‌های مدعی ایران‌ جوان بوشهر، وفایی و آرمان شیراز، آوای میناب جدید و نفت شهر اهواز هم‌گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه در مجموع با حضور ۳۰ تیم در پنج گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله دوم صعود می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ کشور حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل پرسپولیس خطا بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت 18:15 امروز تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

علیرضا یزدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار داشت: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه 11 بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899914

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!