Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی عصر شنبه در شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت: با وجودی که روزهای آخر سال را طی می کنیم مجدانه بدنبال بازگرداندن نیمی از مالیات‌های پرداخت شده از اصفهان به استان هستیم.

 وی از برگزاری ماهانه جلسات شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی با هدف پشتیبانی‌ و تامین مالی از فعالان اقتصادی، گردشگری، صنعت، خدمات و کشاورزی خبر داد و افزود: در راستای استفاده از ظرفیت منابع بانکی استان در جهت حمایت از بخش خصوصی با مشکلاتی مواجهیم که در ستاد تسهیل رفع موانع تولید در استانداری بدنبال رفع آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان به پیشنهادات خوبی که در شورای هماهنگی بانک‌ها برای حمایت از فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و بخش‌های خصوصی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در این عرصه مصوباتی در ارتباط با وثیقه بانکی از فعالان اقتصادی صورت گرفته که از محل اجرای طرح باشد یا ورود بانک بصورت تملیکی یامشارکتی با کارخانه صورت گیرد که نیاز به جلسات کارشناسی بیشتری دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه اصفهان در دریافت تسهیلات بانکی رتبه اول را دارد، گفت: نزدیک به یک هزار و ۶ میلیارد تومان تاکنون تسهیلات بانکی بمنظور توسعه کشت گلخانه‌ای، صنعت دام و طیور و صنایع تبدیلی به جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.

مهرداد مرادمند با بیان اینکه بانک‌ها موظف شدند که اسناد و مدارک کشاورزان که عمدتا مشایی است، بپذیرند، گفت: بانک ها باید تسهیلات برای تاسیس گلخانه بالغ بر ۷۰ درصد  و ماشین آلات را تا ۵۰ درصد متقبل شوند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز با اشاره به اینکه بانک‌ها خارج از طرح سرمایه‌گذاری نباید از فعالان اقتصادی وثیقه دریافت کنند زیرا که خلاف قانون است، گفت: بانک‌ها ارزش مکان اجرای طرح را پایین‌تر از قیمت واقعی مشخص  می‌کردند و حتی برای فشار بیشتر به صاحب صنعت بجای کارخانه، خانه و اموال را به تصرف خود در می آوردند.

مسعود گلشیرازی خواستار اصلاح این دست قوانین شد و گفت: امروز بانک‌ها مایل به مشارکت در بخشی از کارخانه با چند ۱۰۰ پرسنل نیستند.

به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۱۵۰ جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اصفهان برگزار شده است و فعالان اقتصادی با نمایندگان و مقامات استانی در راستای رفع موانع تولید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور اصفهان استانداری اصفهان سازمان امور مالیاتی کشور اصفهان استانداری اصفهان فعالان اقتصادی بخش خصوصی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۲ درصد به ۲۳.۵۱ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه رسید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی