Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: این استان با ۹۲ درصد تزریق دز اول و ۸۲ درصد تزریق دز دوم، در رتبه اول واکسیناسیون داش آموزان کشور قرار دارد. - اخبار استانها -

جواد جنگی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: خوشبختانه این استان در امر واکسیناسیون دانش آموزان، رتبه اول کشوری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : 92 درصد از دانش اموزان دز اول و 82 درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: در بخش واکسیناسیون معلمان نیز 97 درصد دز اول، 92 درصد دز دوم، 65 درصد دز سوم را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: واکسیناسیون دانش آموزان 5 تا 9 سال نیز شروع شده و 20 درصد از دانش آموزان در این سن هم واکسینه شده اند.

جنگی ضمن اشاره به نوع واکسن‌های در دسترس برای دانش آموزان، ابراز داشت: واکسن در دسترس برای دانش آموزان 9 تا 18 سال سینوفارم و کوو برکت و برای دانش آموزان 5 تا 9 سال نیز پاستو کورک و کوو برکت در دسترس است.

تزریق 35 درصدی دز سوم واکسن کرونا در اصفهان/ امکان تزریق واکسن برای کودکان بالای 5 سال فراهم استعلت افزایش آمار بستری علی‌رغم تزریق واکسن کرونا/ آمار فوتی‌ها به تفکیک وضعیت واکسیناسیون اعلام نمی‌شودتزریق واکسن کرونا به کودکان نیاز به رضایت کتبی ندارد/ برای واکسیناسیون کودکان به کجا مراجعه کنیم؟رئیسی: اهمیت تزریق واکسن کرونا و دریافت دوز سوم برای افکار عمومی تبیین شود

وی ضمن اشاره به شرایط حضوری شدن مدارس، گفت: در وضعیت قرمز و نارنجی، تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و شهری به مدت یک هفته غیرحضوری و تدریس‌ها در بستر شبکه شاد خواهد بود.

وی افزود: دورس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی، در وضعیت قرمز و نارنجی به صورت حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: در وضعیت زرد، آموزش‌ها به صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و گروه بندی مدارس با تراکم بالا صورت می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: در صورتی که شاهد علائم گروهی کرونا در مدرسه یا کلاسی باشیم، مدارس با تشخیص شورای مدرسه، آموزش را به‌صورت غیرحضوری ادامه می‌دهند.

جنگی در پایان و در رابطه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس، گفت: زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس الزامی است و این امر در تمام طول روز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی واکسیناسیون دانش آموزان آذربایجان غربی واکسن کرونا تزریق واکسن درصد دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور