Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی در صعود تیم فوتبال پورتو به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا نقش به سزایی داشت. او در بازی برگشت با لاتزیو که هفته گذشته برگزار شد، یک پنالتی گرفت و این پنالتی را به گل تساوی پورتو تبدیل کرد. او در ادامه به شکل زیبایی یک پاس گل به هم تیمی خود داد و درخشش خود را کامل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از بازی با لاتزیو ترجیح داد از طارمی به صورت انفرادی تعریف نکند و عملکرد خوب او را در قالب تیمی و کمک سایر بازیکنان خلاصه کند.

کونسیسائو بعد از گذشت چند روز از آن مسابقه، ترجیح داد بیشتر درباره سبک بازی مهاجم ایرانی اش صحبت کند. وی در نشست خبری قبل از بازی با ژیل ویسنته که روز گذشته برگزار شد، در خصوص تغییر پست طارمی در دیدارهای اخیر، از تصمیماتش دفاع کرد و گفت: وقتی طارمی را پشت سر مهاجم قرار دادم، همه تعجب کردند.

سرمربی پورتو افزود: حتی خواندم و شنیدم که طارمی خودش را خسته می‌کند و توانایی تمام کنندگی را ندارد که این نظر بی معنی و مضحک است. حالا حق با من است؛ طارمی چیزی فراتر از یک مهاجم است.

کونسیسائو در ادامه تاکید کرد که به توانایی‌های مهاجم تیمش اعتماد داشته اشت: من همیشه طارمی را به این شکل می‌دیدم؛ با توانایی بیش از یک مهاجم تمام کننده. ویژگی‌هایی که او دارد فراتر از لحظه گلزنی و تمام کنندگی است. او می‌تواند به بخش تهاجمی تیم پویایی بدهد بدون آنکه کارهای بدون توپ را فراموش کند.

کد خبر 5434406 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال لاتزیو لیگ اروپا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز والیبال مهدی طارمی لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی جام تختی فرهاد مجیدی تیم فوتبال پورتو لیگ اروپا اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان ابراز امیدواری کرد، تیمش در بازی سوم مقابل شهرداری گرگان کار را تمام کرده و پیروز شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الریاضی لبنان در بازی دوم از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا که در تهران برگزار شد با حساب 98 بر 85 از شهرداری گرگان شکست خورد تا دو تیم در بازی شماری، یک - یک شوند. 

سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال

احمد فران سرمربی تیم الریاضی در مورد این بازی اظهار داشت: یکی از شب‌های بد خود را تجربه کردیم. ما نمی‌توانیم مقابل تیمی مثل شهرداری  گرگان برنده شویم وقتی 17 ترن اوور داریم.

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی ادامه داد: ما همچنین شوت‌ها خوبی در این دیدار نداشتیم و این کاملاً خلاف چیزی بود که در بازی نخست در بیروت اتفاق افتاد.

فران گفت: کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. برنامه‌ریزی ما طوری بود که برای 28 دقیقه بسکتبال خوبی ارائه کردیم، اما در نهایت باختیم. امیدوارم در بازی سوم که در بیروت برگزار می‌شود، پیشرفت‌هایی داشته باشیم و کار را تمام کنیم.

دیدار سوم سری فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 22:15 در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند