Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) در روز جمعه مورخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

متقاضیان لازم است که از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ تیر ۱۴۰۱ تا روز پنجشنبه مورخ ۲۳ تیر ۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۲۸ تقاضانامه تعیین می‌شود، لذا مقتضی است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره ۶ دفترچه راهنمای نام نویسی و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه نام نویسی اقدام کنند.

نـکات و توصیه‌های مـهم‌:

با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره کارشناسی، توصیه می‌شود که متقاضیان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند.

معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آن‌ها تأثیر بیست درصدی در نمره کل متقاضیان خواهد داشت.

ضمناً متقاضیانی که در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون ۲۱ تیر ۱۴۰۱ تا ۲۳ تیر ۱۴۰۱ در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می‌شوند، می‌بایست در مرحله پرینت کارت با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت، نسبت به اصلاح و درج معدل کارشناسی خود اقدام کنند.

متقاضیان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنید؛ پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این زمینه، به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، درباره اشتباه در ارسال عکس متقاضیان (این موضوع برای متقاضیانی که نام نویسی آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است) تاکید می‌شود علاوه بر کنترل اطلاعات نام نویسی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا اشتباهاً عکس متقاضی دیگری بجای عکس شما ارسال نشود.

بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با او رفتار خواهدشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور کارت ورود به جلسه نام نویسی تیر ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد، اما آزمون نداد!
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران