Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سامانه توانمندیار» با هدف آموزش‌های کوتاه‌مدت آزاد و شبکه‌سازی و توانمندسازی منابع انسانی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی مسئولان توانمندسازی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به همت دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی با حضور حسین جوادی قائم مقام معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جوادی در این نشست بر اجرایی شدن و عملیاتی کردن سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: نمایندگان ستادی برای اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگ سازمانی و سازمان یاد گیرنده باید همکاری همه جانبه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سرمایه فکری و فرهنگ سازمان یاد گیرنده در ارتقای ظرفیت یادگیری سازمانی مؤثر است و نقش کلیدی و تعیین کننده دارد، افزود: معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برای دو بسته سازمان یادگیرنده و فرهنگ سازمانی در حال برنامه ریزی است، چرا که منابع انسانی سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی است.

قائم مقام معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه سازمان یاد گیرنده سازمانی است که ظرفیت‌های خود را برای خلق آینده به طور مداوم توسعه می‌دهد، گفت: در سازمان‌ها فقط برای حیات برنامه‌ریزی نمی‌کنند، بلکه یادگیری برای ادامه حیات با یادگیری مولد درهم آمیخته است.

راه اندازی سامانه توانمندیار دانشگاه آزاد اسلامی

سمیه قدیری مدیرکل توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه با بهره‌برداری از تجارب ارزشمند نمایندگان ستادی در اجرای برنامه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی باید از موازی کاری پرهیز کنیم، گفت: آموزش منابع انسانی در بدو ورود و حین خدمت ضروری است. دفتر توانمندسازی، آموزش‌های کوتاه مدت درون سازمانی و برون سازمانی را در دستور کار دارد. در این مسیر سامانه توانمندیار با دو هدف آموزش‌های کوتاه مدت آزاد و شبکه سازی و توانمندسازی منابع انسانی نیز راه‌اندازی شده است.

وی ایجاد شناسنامه الکترونیکی شامل ثبت اطلاعات، صدور گواهی نامه، توسعه فردی، ارتقا و تسهیلات کاربران در سامانه توانمندیار، شبکه سازی برای کارکنان متناسب با شرح شغل و برای اعضای هیأت علمی متناسب با رشته تحصیلی، راه اندازی تالار گفتگو برای تعامل کاربران در فضای مخصوص، ثبت تقویم آموزشی به صورت الکترونیکی، ایجاد بانک اطلاعاتی به تفکیک موضوع و تولید محتوای الکترونیکی را از جمله فعالیت‌های دفتر توانمندسازی و مهارت کاربردی عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی منابع انسانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند