Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:59:16 GMT

ارزیابی کیفیت «خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری»

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۷۷۲۴

ارزیابی کیفیت «خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری»

کیفیت «خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری» در قالب دومین مرحله طرح مشارکت الکترونیکی بازنشستگان و ذینفعان از روز گذشته آغاز و تا پایان ماه جاری، ارزیابی می‌شود.

به گزارش ایسنا و بنابر اطلاعیه صادره صندوق بازنشستگی کشوری، این صندوق از ماه گذشته با ایجاد بخشی در درگاه خدمات الکترونیک و سایت اطلاع‌رسانی خود، امکان مشارکت الکترونیکی بازنشستگان و ذینفعان صندوق در طرح‌های موجود فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح با هدف سنجش رضایتمندی بازنشستگان و ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری اجرایی شده و در قالب آن، بخشی با عنوان «طرح مشارکت الکترونیکی بازنشستگان» در قسمت «ارتباط با ذینفعان» درگاه sabasrm.ir و میز خدمت سایت اطلاع‌رسانی cspf.ir راه‌اندازی شده تا هر ماه یک‌بار خدمات مختلف صندوق را در معرض دیدگاه و سنجش بازنشستگان قرار دهد.

در این چارچوب، از روز گذشته (شنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۰) و در مرحله دوم طرح مشارکت الکترونیکی بازنشستگان و ذینفعان در طرح‌های صندوق بازنشستگی کشوری، کیفیت طرح‌های «خدمات رفاهی» در قالب پرسش‌های چندگزینه‌ای به ارزیابی گذاشته شده است که بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به آدرس (https://www.sabasrm.ir/survey)، پاسخ‌ها و نظرات خود در این زمینه را ارائه دهند.

پنج بسته ارائه‌شده در قالب «طرح یاری» با عناوین «خرید تخفیفی و تقسیطی از فروشگاه افق کوروش»، «خرید تخفیفی و تقسیطی از لوازم خانگی ایرانی»، «حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی» و «تخفیفات کفش ملی»، «تخفیفات بیمه ملت» و نیز «تورهای بازنشستگی»، مجموعه طرح‌های رفاهی است که میزان رضایت بازنشستگان کشوری از آنها در این مرحله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بنابراین گزارش، بازه زمانی مرحله دوم طرح مشارکت الکترونیکی بازنشستگان و ذینفعان در طرح‌های صندوق بازنشستگی کشوری با موضوع ارزیابی کیفیت طرح‌های «خدمات رفاهی» تا پایان سال جاری در نظر گرفته شده است.

پیش از این و در گام نخست طرح مشارکت الکترونیکی بازنشستگان و ذینفعان، «خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری» شامل درگاه خدمات الکترونیک sabasrm، نرم‌افزار صبااپ و مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰ از ۱۲ تا ۳۰بهمن ماه در معرض ارائه نظرات و پیشنهادهای بازنشستگان قرار گرفته بود که نظرات دریافتی، استخراج، تحلیل و برای استفاده ارکان مربوطه صندوق، ارائه شده است.

قرار است، در گام‌های بعدی سایر طرح‌ها و خدمات صندوق، از جمله اطلاع‌رسانی و نشر اخبار و خدمات بیمه‌ای نیز در معرض نظر و دیدگاه ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری یعنی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران  قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری صندوق بازنشستگی کشوری خدمات رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان