Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: پروژه‌های جدیدی که در سطح استان اردبیل تعریف می‌شود باید با رعایت همه جوانب موضوع پدافند غیر عامل در این پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان اردبیل که با حضور معاون هماهنگی استان‌ها برگزار شد گفت: با رعایت موارد تاکید شده در طرح جامع پدافند غیر عامل استان، در آینده دچار مشکل نخواهیم شد و باید منابع لازم نیز در رابطه با راه اندازی قرارگاه تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی می‌گوید: هر نوع قصور در رابطه با پدافند غیرعامل به ضرر جامعه تمام می‌شود که دستگاه‌های دولتی در همه برهه‌های حساس آمادگی لازم را خواهند داشت و باید تلاش کنیم همیشه یک وضعیت ایده آل در استان اردبیل حاکم باشد.

او گفت: در مساله کرونا به منظور پیشگیری و کنترل این ویروس، قرارگاه شهید سلیمانی در مجموعه سپاه هر هفته برگزار می‌شود که تا کنون ۵۴ جلسه برگزار شده و تصمیمات خوبی در این قرارگاه اتخاذ شده است.

استاندار اردبیل ضمن دعوت دستگاه‌های اجرایی برای دیدن آموزش‌های لازم در خصوص پدافند غیر عامل گفت: حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند و باید دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌هایی که به نوعی با پدافند غیر عامل در ارتباط هستند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند تا خدایی ناکرده در مواقع ضرورت دچار خسران و ضرر نشویم.

انتهای پیام/ح

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی ویروس کرونا پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

کد خبر 6092975 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود