Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجتبی عبداللهی»  روز یکشنبه در نشست  کمیسیون ماده پنج استان البرز افزود: برخی از تغییر کاربری هایی که مشمول قانون می شوند، ارزش افزوده قابل توجهی را خواهند داشت از این رو باید صاحبان این اماکن و اراضی تعهدات اجتماعی خود را انجام دهند.

وی همچنین وجود فضاهای سبز را با هدف حفاظت هرچه بیشتر از محیط زیست ضروری دانست و ادامه داد: توسعه و حفاظت از فضای سبز استان البرز به جد باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی بیان داشت: باید از خیرانی که درصدد ایجاد بناها و فضاهایی برای حمایت از افراد نیازمند و بی سرپرست و همچنین توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه در چارچوب اختیارات و قوانین حمایت کنیم.
در  نشست امروز کمیسیون ماده  پنج استان البرز ۶ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

سرانه فضاهای ورزشی و پرورشی در استان البرز به ترتیب حدود ۱۰  و ۴۰ سانتی متر مربع پایین تر از سرانه فضای ورزشی و پرورشی در کشور است.

نرخ مهاجرت بالا به ویژه در شهرهای  کرج و هشتگرد سبب شده تا زیرساخت های آموزشی ، پرورشی و ورزشی در حوزه آموزش و پرورش استان البرز پاسخگوی رشد جمعیتی در آن نباشد.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس مجتبی عبداللهی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مجتبی عبداللهی استانداری البرز مدارس مجتبی عبداللهی استانداری البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر