Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «بهرام فاضلی‌زاد» روز یکشنبه در جلسه مشترک کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کارگروه تولید استان در سرسرای جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: بخش تولید استان نیاز به معرفی بهتر و بیشتر دارد و در این راستا رسانه‌ها ابزارهای مهم و تاثیرگذاری در معرفی این تولیدات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کالاهای با کیفیت خوبی در سطح کشور و استان کرمانشاه تولید می شود اما برای مردم ناشناخته است، گفت: صاحبان واحدهای تولیدی ضمن تولید محصولات باید به فکر تبلیغات و اطلاع رسانی آن نیز باشند.

دبیر کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه در ادامه سخنانش با بیان اینکه کالاهای تولید داخل را باید به صورت مستمر و مکرر به مردم معرفی کنیم، گفت: مردم باید در جریان تولیدات داخلی قرار بگیرند و قطعا از این تولیدات استفاده خواهند کرد.

فاضلی‌زاد با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه، افزود: استان های مرزی مانند کرمانشاه با تهدیدی به نام کالای قاچاق روبرو هستند که باید با اقدامات فرهنگی، اطلاع رسانی و تبلیغات مانع از گرایش مردم به سمت استفاده از کالاهای قاچاق شویم.

وی از خبرگزاری ایرنا و صدا و سیما به عنوان ظرفیت های خوب رسانه‌ای در استان نام برد و گفت: این ۲ رسانه که عضو کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز هستند می‌توانند به معرفی هرچه بهتر و بیشتر تولیدات استان کمک کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه سخنانش با اعلام آمادگی این اداره کل برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای تولید داخلی، از متولیان حوزه صنعت و تولید و صاحبان و مالکان واحدهای تولیدی خواست از ظرفیت رسانه ای استان برای تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده کنند.

فاضلی با اشاره به پایان سال و سفرهای نوروزی پیشنهاد کرد نمایشگاه محصولات تولید استان در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه دایر گردد تا مهمانان و مسافران نوروزی بهتر و بیشتر با تولیدات استان آشنا شوند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر دارد.

در این استان با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق ۲ مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی نیز دایر است.

برچسب‌ها سال تولید پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه رونق تولید تولید داخلی جهش تولید رسانه پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه رونق تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه رونق تولید تولید داخلی جهش تولید رسانه تبلیغات و اطلاع رسانی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه