Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سمیرا و روح الله برادری در جدیدترین حضورش در رویدادهای بین‌المللی، در هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم گلاسگو اسکاتلند به نمایش در می‌آید.

این فیلم که تاکنون در بیش از ۱۰ جشنواره معتبر جهانی حضور داشته است، از میان آثار پذیرفته شده، در تنها بخش رقابتی فستیوال گلاسکو برای کسب جایزه‌ی تماشاگران کاندیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فستیوال فیلم گلاسگو از تاریخ ۲ تا ۱۳ مارچ (۱۱ تا  ۲۲ اسفند) با نمایش ۱۲۴ فیلم سینمایی، کوتاه و مستند از سراسر جهان در شهر گلاسگو اسکاتلند برگزار می‌شود.

از میان فیلم‌های شرکت‌کننده در فستیوال گلاسگو هفت فیلم؛ کندو برنده‌ جایزه‌ی ساندنس و نماینده‌ی اسکار از کوزوو، لاسویل، برنده جایزه نوعی نگاه فستیوال فیلم کن از بلژیک و رومانی، دو فیلم راه او و عشق آنیاس کاندیدای دوربین طلایی فستیوال کن از فرانسه، اولگا برنده‌ جایزه‌ هفته‌ منتقدین کن از اوکراین و سویس، فیلم گوشه نشینی تریگ از انگلستان و زالاوا برنده‌ دوجایزه فیپرشی و هفته منتقدان فیلم ونیز کاندیدای جایزه‌ تماشاگران شده‌اند که مخاطبان از طریق نمایش‌های فیزیکی در سالن‌های سینما و آنلاین به فیلم‌های منتخب رأی خواهند داد.

این فیلم قرار است در سال ۱۴۰۱ و در شرایط مناسب در سینماهای کشور اکران شود.

برچسب‌ها سینمای ایران در جهان ارسلان امیری زالاوا فستیوال کن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران در جهان ارسلان امیری زالاوا سینمای ایران در جهان ارسلان امیری زالاوا فستیوال کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: تیم ما عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران است و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند اظهار کرد: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

او گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد