Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران در مراسم معارفه فرماندار شهرستان شمیرانات و بخشدار لواسانات، گفت: فرماندار در درجه اول مکلف به نوکری و دوم ملزم به کار جهادی و شبانه‌روزی برای مردم است و باید با تعامل با ارکان اجرایی شهرستان مشکلات مردم را حل و فصل کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شمیرانات ضمن تسلیت شهادت امام موسی الکاظم(ع) و عرض ارادت به ساحت شهیدان به‌ویژه شهدای هسته‌ای و شهید فخری‌زاده به عنوان نماد جهاد علمی اظهار کرد: برگزاری آیین‌های معارفه فرمانداران در محل نمازهای جمعه و سایر اماکن عمومی برگرفته از مشئ دولت سیزدهم که لقب مردمی بودن را یدک می‌کشد، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مبنای ما برای برگزاری آیین معارفه فرمانداران در استان تهران در اماکن مقدس برگرفته از اصول حکمرانی اسلامی است و بر این اساس علاوه بر عرض ارادت به امامزادگان واجب التعظیم، فرماندار را در جمع مردم معرفی می‌کنیم و باید یادمان باشد که محل معارفه ما مسئولین در بین مردم و محل خدمت ما هم باید بین مردم باشد.

استاندار تهران ادامه داد: در طول چند ماهی که در مسند استانداری تهران هستم آقای ساداتی را فردی پرتلاش با روابط عمومی قوی که با درایت خود با تعامل با ارکان اجرایی شهرستان شمیرانات امور را تمشیت می‌کرد دیدم اما به طور طبیعی با تغییر دولت‌ها تغییرات فرمانداران هم رقم می‌خورد‌.

استاندار تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: این بیانیه نصب‌العین مسئولین استانداری در انتخاب فرمانداران و مدیران است، به علاوه فرماندار جدید شمیرانات دارای رشادت مدیریتی و به معنای واقعی کلمه یک جوان گام دومی انقلاب است و با توجه به اهمیت شمیرانات تصمیم بر این شد که از ایشان در این منصب استفاده کنیم.

منصوری تأکید کرد: عمل مخلصانه و خدمت صادقانه در کنار داشتن تفکر مومنانه فرمانداران برای ما مهم است، فرماندار در درجه اول مکلف به نوکری و دوم ملزم به کار جهادی و شبانه‌روزی برای مردم است و باید با تعامل با ارکان اجرایی شهرستان مشکلات مردم را حل و فصل کند.

وی گفت: شمیرانات شهرستانی کاملا خاص، حساس و پرظرفیت است و فرماندار جدید این شهرستان با سوابق درخشان در حوزه‌های اجتماعی و وزارت کشور به فضل خدا در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی این شهرستان حرکت می‌کند.

استاندار تهران تصریح کرد: شاید شهرستان شمیرانات در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی مشکلاتی داشته باشد، اما این مشکلات اگرچه که مهم هستند ولی اولویت ما در این شهرستان نیست بلکه اولویت اصلی ما در شمیرانات مسائل فرهنگی و اجتماعی است که رفع این مشکلات در درازمدت باعث افزایش سرمایه اجتماعی و به تبع آن افزایش مشارکت سیاسی در این شهرستان خواهد شد.

منصوری همچنین افزود: باید با کار شبانه روزی در شهرستان شمیرانات که شهرستانی اصیل است رضایتمندی مردم را رقم بزنیم.

استاندار تهران در ادامه از انتصاب سرپرست جدید بخشداری لواسانات خبر داد و گفت: امروز همزمان با معارفه فرماندار جدید شهرستان شمیرانات از همین تریبون بخشدار جدید لواسانات را نیز معارفه می‌کنم.

گفتنی است در پایان آیین مراسم احکام ذاکریان سرپرست فرمانداری شمیرانات و مبارکی سرپرست بخشداری لواسانات توسط پدر شهیدان احمدی، فرزانه و احمدی اعطا شد.

راه‌اندازی بازار گل در 4 نقطه از تهراندرخواست دادستان تهران برای افزایش نظارت‌های میدانی بر بازار شب عید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران شهرستان شمیرانات معارفه فرماندار استاندار تهران شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران

فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران با موضوعِ ویژه‌ی جوانی جمعیت و فرزندآوری منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران را آبان ماه در پردیس تئاتر تهران و شهرستان‌های استان برگزار می‌کند.

تئاتر ایثار در گلستان

موضوع ویژۀ این دوره جشنواره جوانی جمعیت و فرزندآوری است و استحکام بنیان خانواده با تأکید بر جایگاه زن، عفاف و حجاب،  تأکید بر هویت ملی ایرانی براساس سه عنصر اصلی مسلمان‌بودن، انقلابی‌بودن و عمق تاریخی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تأکید بر امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، موضوعات شهر و شهروندی با تکیه بر اخلاق،  معرفی و شرح زندگانی شخصیتهای مهم ملی، علمی و مذهبی، جهاد تبیین، ایثار و ارزش‌های جبهۀ انقلاب و مقاومت، آسیبهای اجتماعی،  ضرورت وحدت و یکپارچگی ملی، مذهبی و قومی و  جهش تولید با مشارکت مردم از دیگر اولویت‌های موضوعی این رویداد هنری هستند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران  شامل بخش مسابقه تئاتر استان تهران، ایثار، نهال (ویژۀ آموزشگاه‌های هنرهای نمایشی شهرستان‌های استان تهران)، تئاتر خیابانی، لبخند (آثار کمدی، طنز و نمایش‌های آئینی و سنتی)، تئاتر کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی و کارگاه‌های آموزشی است که تمامی بخش‌های جشنواره، به استثنای کارگاه‌های آموزشی، به شکل رقابتی برگزار می‌شود.

بر اساس گاه‌شمار جشنواره، گروه‌های متقاضی شرکت در جشنواره، تا 31 خردادماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه تئاتر استان تهران در تارنمای ایران تئاتر (به آدرس Tehran.theater.ir) در این رویداد هنری ثبت نام کنند.
ارزیابی آثار این دوره از جشنواره تئاتر استان تهران 31 مرداد تا 9 شهریور خواهد بود  آثار برگزیده  از  25 شهریور تا 4 آبان در شهرستان‌‌ها اجرا خواهند شد.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران از 9 تا 16 آبان به دبیری امیرحسین شفیعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج