Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، به مناسبت عید سعید مبعث دور تازه ای از مسابقات اتومبیل رانی جنوب کشور در کلاس های مختلف به میزبانی بندرعباس برگزار شد که ورزشکاران و اتوموبیل رانان لارستانی با دستیابی به مقام های اول و دوم در این مسابقات نقش آفرینی کردند.


 مسؤول کمیته درگ هیئت اتومبیلرانی لارستان در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: یک تیم متشکل از چهار خودرو با چهار شرکت کننده، علی شمسی،موسی عصمتی،فاضل رسولی و علی عصمتی از سوی کمیته درگ لارستان به این مسابقات اعزام شدند که  توانستند در دو کلاس چهار مقام را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا عصمتی افزود: در کلاس 8 سوپاپ مسابقات درگ، علی شمسی به مقام نخست و موسی عصمتی به مقام دوم دست پیدا کردند، این دو اتومبیلران در کلاس 16 سوپاپ نیز موفق به کسب مقام اول و دوم شدند و به این ترتیب با برتری در دو رقابت نام خود را بر فراز این مسابقات ثبت کردند.

وی اظهار داشت: علی شمسی از عمادشهرِ لارستان رکوردار سرعت مسابقات درگ در سطح کشور با رکورد 15.40 در کلاس هشت سوپاپ است که این قهرمان توانست در مسابقات بندرعباس رکورد خود را به 14.66 جابجا کند.


مسؤول کمیته درگ هیئت اتومبیل رانی لارستان بیان داشت: این کمیته و هیئت جدید نوپا است و با مشارکت ورزشکاران و حمایت ها تلاش می کنیم به سطح بالاتر دست پیدا کنیم، ورزشکاران با هزینه شخصی و خودروی خود در این مسابقات شرکت می کنند و سبب افتخار شهرستان و استان فارس هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: درگ علی شمسی رکورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 

در مسابقات شنای آزاد پیشکسوتان شمال غرب کشور یونس عباسی جایگاه اول را کسب کرد.

گفتنی است مسابقات شنای آزاد قهرمانی پیشکسوتان شمال غرب کشور بزرگداشت سردار داود یسری به میزبانی اردبیل برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد