Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:47:15 GMT

نرخ خدمات مسافران نوروز ۱۴۰۱ شیراز مصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۳۸۵۵

نرخ خدمات مسافران نوروز ۱۴۰۱ شیراز مصوب شد

به گزارش ایرنا، لایحه دو فوریتی شهرداری شیراز در خصوص بهای خدمات اسکان درکمپ‌های شیراز و سالن‌ها برای مسافران، زائران و گردشگران شهر شیراز در ایام نوروز ۱۴۰۱ در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با حضور ۱۱ نفر از اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید.
براساس این مصوبه به شهرداری شیراز اجازه داده می شود بهای خدمات اسکان در کمپ‌ها و سالن‌ها به مسافران، زائران و گردشگران شهر شیراز در ایام نوروز پیش رو از تاریخ ۲۵‏ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵‏ فروردین ۱۴۰۱ را اخذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نرخ استفاده از حمام در کمپ‌ها و سالن‌های اسکان نوروزی مسافران ۱۰۰ هزار ریال، نصب چادر در سالن‌های ورزشی به ازای هر شب ۶۰۰ هزار ریال، اجاره کانکس به ازای هر شب با احتساب هزینه پارکینگ یک میلیون ریال، اجاره کانکس ویژه به ازای هر شب با هزینه پارکینگ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، نصب چادر در کمپ‌ها ۵۰۰ هزار ریال و استفاده از چادر هلال احمر به ازای هر شب ۷۰۰ هزار ریال خواهد بود.
براین اساس نرخ‌نامه از بازدید کنندگان باغ‌های جهان نما، دلگشا و خواجوی کرمانی برای گردشگر ایرانی ۵۰ هزار ریال و گردشگر خارجی ۳۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر اخذ خواهد شد.

مساعدت مالی و ارائه خدمات مدیریت شهری شیراز برای جانبازان ۷۰ درصد و قطع نخاعی 

در ادامه این جلسه لایحه دو فوریتی شهرداری شیراز، درخصوص مساعدت مالی و ارائه خدمات به انجمن جانبازان نخاعی فارس جهت برگزاری یک دوره مسابقه تفریحی از شیراز به قشم به منظورایجاد نشاط روحی و درمانی برای ۱۸۰ نفر از جانبازان ۷۰ درصد ویلچری نخاعی و ضربه مغزی با حضور ۱۱ نفر اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید.
ضمن تصویب دوفوریت لایحه مذکور، به منظور قدردانی از گوشه ای از فداکاری جانبازان و زنده نگه داشتن روحیه ایثارگری و حفظ فرهنگ ایثار و ایجاد نشاط روحی و درمانی برای جانبازان ۷۰ درصد ویلچری و ضربه مغزی با مساعدت مالی شهرداری و ارائه خدمات معادل مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به انجمن جانبازان نخاعی فارس به منظور برگزاری یک دوره مسابقه تفریحی از شیراز به قشم موافقت شد.
در این جلسه همچنین طرح دوفوریتی جمعی از اعضای شورا، درخصوص ادغام کمیسیون گردشگری و زیارت در کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع) و تشکیل کمیسیون واحدی به نام کمیسیون« سومین حرم اهل بیت (ع)، زیارت و گردشگری» تصویب شد.

برچسب‌ها نوروز شورای اسلامی شهر شیراز شیراز مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز شورای اسلامی شهر شیراز شیراز نوروز شورای اسلامی شهر شیراز شیراز مدیریت شهری ازای هر شب هزار ریال سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

شورای اسلامی شهر نقده کرایه‌های مصوب سال ۱۴۰۳ برای تاکسی‌های درون شهری را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نرخ کرایه‌های تاکسی در شهر نقده افزایش یافت؛ در این راستا و بر اساس مصوبه شماره ۴۴۸ شورای اسلامی شهر نقده و مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار و همچنین تأیید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان، نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

جزئیات افزایش قیمت مسیرها به شرح ذیل است:

نرخ کرایه تاکسی‌های زرد گردشی به ازای هر نفر مسافر بدون احتساب مسیر ۷ هزار تومان

نرخ کرایه تاکسی زرد گردشی به صورت دربستی ۲۰ هزار تومان

نرخ کرایه آژانس‌های تلفنی به ازای هر سرویس بدون احتساب مسیر ۲۰ هزار تومان‌

نرخ کرایه مسیر نقده - محمدیار و بالعکس ۱۵ هزار تومان

نرخ کرایه مزار اهل سنت به ازای هر سرویس ۳۵ هزار تومان

نرخ کرایه تفرجگاه هفت چشمه به ازای هر سرویس ۳۵ هزار تومان‌

نرخ کرایه تفرجگاه سلطان یعقوب به ازا هر سرویس ۴۵ هزار تومان

نرخ کرایه میدان امام خمینی (ره) تا دانشگاه آزاد اسلامی و مزار شهدا به ازای هر نفر مسافر ۸ هزار تومان

نرخ کرایه میدان امام خمینی (ره) تا بازار دواب و ایستگاه راه آهن، به ازای هر نفر مسافر ۱۵ هزار تومان

در همین راستا شهرداری نقده همچنین طی اطلاعیه‌ای آورده است: «از عموم شهروندان تقاضا می‌شود؛ ضمن عدم پرداخت وجه مازاد بر نرخ اعلامی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به شماره تلفن ۳۵۶۲۲۵۳۶-۰۴۴ اطلاع داده و یا به صورت حضوری به سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری نقده واقع در خیابان ورزش مراجعه فرمایند.»

کد خبر 750254

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست