Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نساجی به انتقاد جدی از سازمان نظام وظیفه پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از تقابل با نساجی اظهار داشت: تیم نساجی، تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است و از معدود تیم‌هایی است که به اندازه کیفیتی که ارائه می‌دهد، امتیاز جمع نکرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سنگینی برابر آن‌ها داریم. در بازی‌شان برابر پرسپولیس هم کیفیت آن‌ها را دیدید و یک گل درست هم در آن بازی به ثمر رساندند.

وی در ادامه بیان داشت: بازی بسیار سنگینی فردا داریم. ما با توجه به شرایط ظالمانه‌ای که به ما تحمیل شده، حداکثر تلاش خود را می‌کنیم. بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند تا دل آن بخش جامعه که تنها گناهشان هوادار استقلال بودن است را خوشحال کنند و نتیجه مطلوب را کسب کنند.

او پیرامون تغییر سیستم عنوان داشت: راجع به این موضوع اجازه ندارم در اینجا توضیح بدهم ولی شرایطی که برای استقلال ایجاد شد، شرایط خاص و نادری است. فکر نمی‌کنم که تاکنون در لیگ برتر چنین چیزی سابقه داشته باشد که در زمانی که نقل و انتقالات نیست، دو بازیکن یک تیم را بگیرند.

مربی تیم فوتبال استقلال در این باره تاکید داشت: ما به پذیرش انواع و اقسام ظلم‌ها در این ۵ یا ۶ سال عادت کرده‌ایم. هر ظلم و بی عدالتی اگر قرار باشد شروع شود، با تیم ما شروع می‌شود. جوابش هم این است که در زمین تلاش می‌کنیم.

او راجع به شرایط مصدومان و محرومان گفت: ابوالفضل جلالی مصدوم است و محروم هم که به ما تحمیل شده و خبر دارید.

مصطفوی درباره صحبت‌های معاون نظام وظیفه تصریح داشت: این بحث که مدیریت باشگاه می‌دانسته یا نمی‌دانسته را بهتر است با خود مدیریت باشگاه صحبت کنید. مسئله این است که به نظر می‌آید که یک استثنا برای استقلال در حال رقم خوردن است چون در سوابق لیگ برتر این اتفاق رخ نداده که یک بازیکن وسط فصل به خدمت برود.

وی در ادامه اذعان داشت: من وام می‌گیرم از صحبت‌های آقای باران چشمه که گفتند اگر یک فرد عادی هم مشکل خانوادگی داشته باشد و تقاضا دهد که دو سه ماه دیرتر به خدمت برود، اتفاقی نمی‌افتد و با درخواست او معمولا موافقت می‌شود. حالا دو بازیکن در سطح ملی این کشور که برای این کشور زحمت کشیده‌اند و سال گذشته در لیگ قهرمانان و در عربستان بازی‌های درخشانی ارائه دادند و پنج گل به الاهلی زدیم و برای خوشحالی دل مردم و سربلندی نام ایران در کشور عربستان زانو و سر خود را گذاشتند، آن موقع اینها سرباز وطن نبودند، الان برای دو ماه عقب و جلو افتادن خدمتشان، باید بروند سربازی تا استقلال ضربه بخورد و میلیون‌ها هوادار ناراحت شوند؟ چرا؟ چون در زمین حریف ما نشدند و می‌خواهند در بیرون زمین کاری کنند؟ از نتیجه گرفتن استقلال ناراحت هستند و ما چیز دیگری در این قضیه برداشت نمی‌کنیم.

او در مورد جذب بازیکن جدید ابراز داشت: ما یک سهمیه بزرگسالمان خالی است. آقای مجیدی به تیم امید هم توجه ویژه‌ای دارند و احتمالا از بازیکنان امید هم استفاده می‌کنیم. ضمن اینکه بازی‌های اسفند به فشردگی بازی‌های قبل اسفند نیست. ما الان بعد از نساجی با فاصله شش روز با گل‌گهر بازی می‌کنیم و مجددا با شش روز فاصله با نفت آبادان بازی می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان داشت: در حالی که در نیم فصل اول فاصله بازی‌ها پنج روزه بود ولی دو بازی عقب افتاده ما را در فاصله چهار روز برگزار کردند. اگر بخواهد کتابی در خصوص ظلم‌های صورت گرفته به استقلال در این سال‌ها نوشته شود، فکر می‌کنم مثنوی هفتاد من خواهد بود.

مصطفوی نهایتا درباره وریا غفوری گفت: در بازی قبلی هم گفتم که آقای مجیدی در این رابطه صحبت کرده‌اند و من توضیح جدیدی در این رابطه ندارم.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مربی تیم فوتبال استقلال بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، عظیمی در لحظاتی که تیم ازبکستان به دلیل اخراج مشرب عادلوف سراپا دفاع شده بود و توپ‌های ایران به گل نمی‌نشست و حتی ضربه دیدنی مهدی کریمی را هم تیر دروازه به زمین برگرداند، روی پاس دیدنی سالار آقاپور بدون معطلی دروازه حریف را گشود تا ایران از ازبکستان پیش بیفتد.

این سومین گل آسیایی بهروز عظیمی بود که به واسطه دوندگی، مشارکت در کار دفاعی و پرس از جلو، وحید شمسایی به او اعتماد ویژه‌ای دارد. البته عظیمی به خاطر سبک بازی درگیرانه در این بازی روی یک تکل، کارت زرد دریافت کرد ولی به دلیل اینکه کارت‌های مرحله مقدماتی اعمال نمی‌شوند، از حضور در فینال محروم نیست.

نکته عجیب در مورد این بازیکن جوان عادت او در زدن توپ به تیرک دروازه است. عظیمی در پنجمین بازی متوالی برای پنجمین بار به تیر زد تا یک رکورد به نام خودش ثبت کند! بازیکن جوان و انرژیک تیم ملی که رفته رفته باتجربه‌تر عمل می‌کند یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه رسانه‌ها و حاضران در مسابقات قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • عادت عجیب زرافه‌ها در خوابیدن؛ زرافه چطور می‌خوابد؟
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!