Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-28@23:58:42 GMT

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۷۲۱۹

ناصر بختیاری به عنوان مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا منصوب شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، در حکمی ناصر بختیاری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت رجا منصوب کرد.

بختیاری سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا مشغول به کار بود و بعد از آن نیز به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان منصوب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سوابق وی می‌توان به معاونت استانداری کهگیلویه و بویر احمد، عضویت هیأت مدیره شرکت‌های صنعتی ایران و مدیریت بخش‌های مختلف شهرداری تهران اشاره کرد.

مراسم معارفه مدیرعامل جدید رجا، در دفتر مرکزی این شرکت با حضور معاون اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، اعضای هیأت مدیره و برخی معاونین و مدیران شرکت رجا برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تکریم از زحمات محمد رجبی در کسوت مدیرعامل شرکت رجا، ناصر بختیاری جایگزین وی شد و به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره رجا تعیین گردید.

همچنین از خدمات علیرضا محمودی به عنوان رئیس هیأت مدیره رجا تقدیر و محمد رجبی مدیرعامل سابق رجا جایگزین وی شد.

بختیاری در مراسم معارفه خود ابراز امیدواری کرد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا در دوره جدید فعالیت‌ها با بهره‌گیری از تجربیات مدیران و کارشناسان این حوزه، خدمات مسافری و ریلی را از نظر کمی و کیفی توسعه دهد.

/بازار

برچسب ها: رجا ، حمل و نقل ، تامین اجتماعی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qpp

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رجا حمل و نقل تامین اجتماعی شرکت حمل و نقل ریلی رجا مدیرعامل شرکت هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم