Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@03:11:10 GMT

عقاب طلایی نماد کانون مربیان فوتبال ایران شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۷۳۶۳

عقاب طلایی نماد کانون مربیان فوتبال ایران شد

در آئین ملی نکوداشت مربیان برتر سال از عقاب طلائی ایران به عنوان نماد محیط زیستی کانون مربیان فوتبال ایران رونمایی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی کانون مربیان فوتبال ایران در آئین ملی نکوداشت مربیان برتر سال که همه ساله با هدف تجلیل از سرمربیان برتر لیگ‌های کشوری و استانی برگزار می شود عقاب طلائی توسط دکتر بیژن ذوالفقارنسب و دکتر مرادی( معاون سازمان حفاظت محیط زیست) بعنوان نماد محیط زیستی کانون مربیان فوتبال ایران معرفی و رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عقاب طلائی پرنده ای شکاری از راسته شاهین سانان و خانواده عقاب هاست که دارای توانایی بالای پرواز و اوج گیری های باشکوه و گونه ای حمایت شده است.

در آئین ملی نکوداشت مربیان برتر سال علاوه بر تجلیل از استاد حسین کلانی به عنوان مهندس شاخص فوتبال کشور، پیشکسوتان و مربیان برتر استان های کشور، از مربیان شایسته لیگ های کشوری چون یحیی گل‌محمدی، علی کلانتری، محمد ربیعی، رضا عنایتی، رسول خطیبی، علی افضل، حمید بی‌غم، محسن بنگر، ایمان رزاقی‌راد، حمید مطهری، آرش برهانی، مرضیه جعفری، مریم جهان نجاتی و ... تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است همزمان با تجلیل از مربیان برتر لیگ های کشور به میزبانی ادارات کل حفاظت محیط زیست سراسر کشور، از مربیان برتر استان ها نیز تجلیل شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین روسیه عقاب طلایی کانون مربیان فوتبال ایران مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین روسیه کانون مربیان فوتبال ایران مربیان برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید:  خدمات رسانی گروه‌های جهادی شهر شمیل به مناطق محروم

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس