Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: هنوز از نقطه مطلوب فاصله داریم/ باید تلاش کنیم در جایگاه 5 رشته اول ورزشی کشور باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، دوره عملی مربیگری زورخانه ای درجه 2 فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی امروز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهرعلی باران چشمه، سرپرست فدراسیون امروز صبح با حضور در آیین اختتامیه این دوره آموزشی، با شرکت کنندگان به گفتگو نشست.

سرپرست فدراسیون ضمن عرض تبریک ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) و ابراز خرسندی از برگزاری این دوره آموزشی پربار که برای اولین بار توسط فدراسیون برگزار گردید، بیان داشت: در این مدت حضور اینجانب به عنوان خدمتگذار در راس مجموعه فدراسیون اتفاقات بسیار خوبی در جهت توسعه همگانی این رشته ملی رقم خورده است، اما هنوز از نقطه مطلوبی که ما مد نظر داریم بسیار فاصله داریم.

باران چشمه در ادامه افزود: ما برای اینکه بتوانیم این رشته ایرانی را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم، ضمن برنامه ریزی در تمام ابعاد این رشته ورزشی از نیروهای توانمند و نخبگان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استانهای مختلف کشور بهره مند شدیم که خوشبختانه اتفاقات خوب و قابل تحسینی در این حوزه شاهد بودیم که می توان متقاعد کردن رسانه ملی برای انعکاس بیشتر رویدادهای ورزش زورخانه ای و پوشش رسانه ای گسترده رقابت های مختلف این رشته را مثال زد.

دبیرستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور گفت: مجموعه مسوولین کمیته های فدراسیون همه ذهن خود را به اتفاق روی این موضوع متمرکز کرده اند که روزی این رشته ورزشی را در جایگاه  5 رشته ورزشی اول کشور در جامعه مطرح نمایند. بنابراین همه تلاش خود را دارند تا استاندارهای لازم در این ورزش رعایت شود که برگزاری دوره آموزشی مربیگری درجه 2 ورزش زورخانه ای توسط کمیته آموزش فدراسیون بخشی از اهداف و برنامه های کلان ما در راه رسیدن به این مهم بوده است.

باران چشمه در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت برخی از استانهای ما در بحث آمار مربیان، داوران، مدرسان و مرشدان بسیار خوب است اما برخی از استانهای ما در این باره دچار ضعف هایی هستند که باید با برگزاری منظم این قبیل دوره ها و فراهم کردن بستر مناسب و آسان برای حضور افراد علاقمند در دوره های آموزشی، آنها نیز تقویت شوند تا عقب افتادگی های موجود مرتفع گردد.

این دوره آموزشی از روز جمعه در مجموعه ورزشی غدیر تهران آغاز و تا امروز دوشنبه 9 اسفندماه به طول انجامید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زورخانه ای و کشتی پهلوانی دوره آموزشی باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه داوود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفتگو پرداخت.

اسبقیان طی یک بازدید میدانی و طولانی مدت ۲ ساعته با استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون، مهدی شکوری و کاظم دستگردی به گفتگو پرداخت.

طی این دیدار اسبقیان از مسابقات جشنواره رده‌های سنی، اقدامات عمرانی و بازسازی‌های صورت گرفته به همراه سوییت‌های جدید فدراسیون بازدید کرد.

اسبقیان در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد فدراسیون شطرنج در دوره سرپرستی پریدر، تصریح کرد: پریدر یک سرمایه ماندگار برای ورزش ایران است و این شایان تقدیر است که در کشورتان ماندید و از ایران خارج نشدید و جانانه در شطرنج ایران خدمت کردید و به خاطر عِرقی که به کشورتان داشتید هر کاری که در توانتان بود برای شطرنج ایران انجام دادید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: خدمات شایسته پریدر فراموش نشدنی و ویژه و مورد تمجید وزارت ورزش و جوانان است. فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته و آرامش خوبی در شطرنج حاکم است.

در ادامه پریدر ضمن تقدیر از حمایت‌های کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، گفت: حمایت‌های اسبقیان از فدراسیون شطرنج قابل تقدیر است و با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی وزارت این اتفاقات مثبت در فدراسیون شطرنج رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همان اول و در زمان ورودم به فدراسیون به دنبال بهبود شرایط، ایجاد امنیت روانی برای ورزشکاران و بهبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فنی برای شطرنج بوده‌ام.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید، کاپیتان تیم ملی امید مردان که به تازگی به همراه تیمش نایب قهرمان مسابقات شهر‌های آسیا خانتی مانسیسک روسیه شده‌اند با معاون وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد و اسبقیان در گفت‌گویی صمیمانه با وی آن‌ها را افتخاری بزرگ برای ورزش ایران دانست و کسب نایب قهرمانی مسابقات شهر‌های آسیا پس از سال‌های طولانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است