Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ورزش ۳ در این باره نوشت، ملاقات ناگهانی ما با هروه رنار، سرمربی فرانسوی در لابی یک هتل پنج ستاره صورت گرفت، جایی که این مربی بلند قامت با خوشرویی درخواست ما را برای یک گفت‌وگوی کوتاه پذیرفت.

 رنار درباره ماجرای مذاکراتش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: بله، با فدراسیون ایران مذاکراتی داشتم و اتفاقا آنها در این مسئله جدی بودند اما موضوعی که وجود داشت این بود که ایران برای انتخاب سرمربی عجله داشت و به همین دلیل من با توجه به تعهدی که به تیم ملی مراکش داشتم نمی‌توانستم در تاریخ مدنظر ایران از کارم بیرون بیایم و همین مسئله باعث شد که مذاکرات ما متوقف شود و به نتیجه نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رنار در باره حضور ویلموتس در تیم ملی ایران  گفت: بله من بازی‌های ایران را پی‌گیری می‌کردم. در فوتبال این اتفاق پیش می‌آید که یک تیم خوب موفق به کسب نتیجه نشود.

 رنار در باره پیگیری نتایج تیم ملی گفت: بله. شما تیم بسیار خوبی دارید و بازیکنان فوق العاده که به جام جهانی صعود کرده‌اید.

وی درباره حضورش در عربستان گفت: بله تیم خوبی دارم و در این مدت تیم ملی عربستان پیشرفت کرده است؛ ولی کار ما برای صعود به جام جهانی هنوز تمام نشده؛ شما در جام جهانی هستید و ما نه. من احتمالا به یک یا دو بازی دیگر برای موفقیت احتیاج دارم.

 رنار درباره احتمال کار در فوتبال ایران گفت: من واقعا علاقه دارم روزی این اتفاق بیفتد و باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد.

کد خبر 660757 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)