Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از تلاش ها برای افزایش قیمت نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای نوروزی خبر داد.

سعید سبحانی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هنوز موردی مبنی بر افزایش نرخ بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای نوروزی ابلاغ نشده است، گفت: اما از آنجاییکه ناوگان حمل و نقل عمومی از زمان شیوع ویروس کرونا دچار خسارت های فراوانی شده اند، انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل عمومی به دنبال افزایش قیمت نرخ کرایه ها در ایام نوروز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه ساله با نزدیک شدن سفرهای نوروزی کرایه حمل و نقل عمومی افزایش می یافت و بعد از پایان این سفرها کرایه ها به رقم قبلی خود بازمی گشت.

سبحانی ادامه داد: طی امسال نیز کرایه های ناوگان اتوبوسی در تاریخ یکم خرداد ماه افزایش یافت.

وی تصریح کرد: با آغاز سفرهای نوروز، رانندگان اتوبوس به صورت خالی به تهران سفر کرده و مسافران را به خراسان شمالی منتقل می کنند و در انتهای سفرهای نوروزی نیز مسافران را به از استان به تهران منتقل می کنند.

این مقام مسئول تاکیدکرد: با توجه به یک سر خالی سفر کردن این وسایل نقلیه طی سفرهای نوروزی و از سوی دیگر خدمات رسانی اتوبوس ها با ۸۰ درصد ظرفیت افزایش قیمت نرخ کرایه طی ایام نوروز یکی از مطالبات رانندگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي سفرهای نوروزی ناوگان عمومی نرخ کرایه ها ناوگان حمل و نقل عمومی سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی