Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:57:25 GMT

(تصاویر) هاچ بک جدید نیسان با الهام از فیلم بتمن!

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۰۱۶۹

(تصاویر) هاچ بک جدید نیسان با الهام از فیلم بتمن!

فرارو- خودروسازی ژاپنی نیسان در همین اواخر بود از یک هاچ بک محدود و ویژه‌ای با نام Nissan Juke Kiiro رونمایی کرد که قرار است تنها ۵۰۰ نسخه از آن روانه بازار شود، اما گویا خودروسازی این نسخه ویژه را به همین مدل محود نکرده و اکنون به طور رسمی از هاچ بک دیگری با نام Nissan Micra Kiiro رونمایی کرده است.

به گزارش فرارو، نیسان میکرا اکنون دارای نسخه ویژه جدید کیرو است که گفته می‌شود تنها به ۲۵۰ دستگاه محدود می‌شود و این نصف تعداد Juke Kiiro خواهد بود که اخیراً معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل‌های نسخه Kiiro به عنوان یک مشارکت تبلیغاتی با جدیدترین فیلم بتمن تولید شده‌اند و در حالی که نشان‌های بتمن را ندارند، چند نکته منحصر به فرد وجود دارد که آن‌ها را متمایز می‌کند.

Nissan Juke Kiiro

هاچ بک میکرا کیرو، همچون نسخه Juke Kiiro دارای گرافیک Kiiro در ستون C و همچنین جزئیات زرد رنگ در سپر جلو، سپر عقب و پانل‌های جانبی است. این خودرو همچنین دارای رنگ بدنه اکو خاکستری و شیشه محفظه عقب است که روی رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی مشکی براق قرار می‌گیرد. یک خط منحنی رادیکال از روی قسمت جلوی کاپوت میکرا کیرو آغاز و پس گرفتن یک موج در زیر ستون اول، به شکل بالارونده به انتهای خودرو امتداد می‌یابد. این خط به شکل جالب توجهی به این هاچ بک کوچک ظاهری تهاجمی می‌دهد و حس یک ماشین رالی را به بیننده و راننده منتقل می‌کند. برخلاف Juke Kiiro، میکرا کیرو در قسمت جلو، از لحاظ آیرودینامیکی قوس متقارن تری را عرضه می‌کند و امتداد قوس از سقف تا کاپوت ماشین یک دست به نظر می‌رسد. چراغ‌های اصلی میکرا کیرو به شدت تهاجمی و بزرگ هستند که از کناره ماشین تا وسط موتور امتداد می‌یابند. جلو پنجره خودو نیز کوچک طراحی شده است تا نشان نیسان در وسط آن به خوبی دیده شود.

بر اساس سطح تریم Acenta، میکرا کیرو دارای پک ویژن نیسان به صورت استاندارد است که شامل سنسور‌های پارک عقب، سیستم تهویه مطبوع خودکار و تهویه‌های اتوماتیک اضافی است. فضای داخلی آن ویژگی‌های منحصر به فرد Juke Kiiro را ندارد، بنابراین هیچ دوخت زرد مخصوص Kiro یا نشان Kiiro وجود ندارد. یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی از سیستم اطلاعات سرگرمی NissanConnect در آن قرار داده شده تا ناوبری TomTom با به روز رسانی زنده ترافیک، Android Auto و Apple CarPlay را به کاربر ارائه دهد.

هیچ تغییری در پیشرانه‌ای وجود ندارد و میکرا کیرو همان موتور ۳ سیلندر ۱.۰ لیتری توربوشارژ ۹۹ اسب بخاری را ارائه می‌کند که در طیف Micra با گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیک CVT موجود است؛ بنابراین این پیشرانه باید ارقام بازده سوخت مشابهی را به Acenta که ۵۰.۴ mpg و ۱۲۱g/km CO2 مدیریت می‌کند، بدهد. قیمت Micra Kiiro نیز اعلام شده است که نسخه دستی آن از ۱۸۳۷۵ پوند و نسخه اتوماتیک آن از ۱۹۷۲۵ پوند شروع می‌شود.

منبع: autoexpress

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: هاچ بک نیسان نیسان Micra هاچ بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد

به گزارش پارس نیوز، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

 اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگاران از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لوکیشین جدید برای فیلمبرداری پایتخت

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳

اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

  منبع : فارس              

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست