Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_در هفته بیستم لیگ برتر تیم فجر شهید سپاسی در دیداری خانگی مقابل تیم پیکان در دقایق اضافه به تساوی یک بر یک رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، دیدار تیم فجر شهید سپاسی و پیکان تهران در قالب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز پیگیری شد و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین بخت تیم فجر برای گلزنی در این دیدار در دقیقه 17 بازی بود که توپ فجری‌های با تلاش بازیکنان خط دفاعی پیکان گل نشد. تیم پیکان نیز در دقیقه 22 بازی اولین بخت گلزنی در این دیدار را داشت که شوت بازیکنان آنها به بیرون رفت.

در دقیقه 28 این دیدار تیم پیکان صاحب 3 کرنر متوالی شد اما هیچ کدام از آنها موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد.

در دقیقه 40 بازی تیم فجر شهید سپاسی در یک بازی تیمی صاحب موقعیت گل در محوطه جریمه تیم پیکان شد که در نهایت ضربه فاتح از کنار دروازه به بیرون رفت.

تساوی فجرسپاسی و پیکان در نیمه نخستترکیب تیم فجرسپاسی مقابل تیم پیکان مشخص شدوکیا: در این سال‌ها استقلال را اینقدر منسجم ندیده بودم/ شک نکنید فجر سپاسی سقوط نمی‌کندنیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که مربیان در ترکیب هر دو تیم تغییری نداده بودند.

در دقیقه 62 در یک موقعیت مسلم گلزنی در محوطه جریمه پیکان، کاظمی با یک پاس عالی به احمد زنده‌روح موقعیت گل خلق کرد که با تعلل زنده‌روح این پاس تبدیل به گل نشد. در دقیقه 68 نیز فجری‌های یک موقعیت گلزنی داشتند که نتوانستند دروازه پیکان را باز کنند.

در دقیقه 69 شهرام گودرزی به جای وکیا، علی نقی‌زاده به جای احمد زنده روح  و ابوالفضل بابایی به جای علی فاتح برای تیم فجر به میدان آمدند.

در دقیقه 82 بازی بازیکن تعویضی تیم پیکان پیمان رنجبری اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. 

داور این دیدار برای نیمه دوم 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در همان دقیقه اول وقت اضافه تیم فجر توسط میلاد کمانداری به گل تساوی رسید تا از یک باخت خانگی فرار کند. 

انتهای پیام/422

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم پیکان تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با توجه به پیروزی ۱-۰ در دیدار رفت در خانه بارسلونا، به بلوگرانا اجازه داد توپ را در اختیار داشته باشد و به دفاع رفت. فرصت‌های زیادی برای بارسلونا به ارمغان می‌آمد.

در یکی از این موقعیت‌ها آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن زن در سال گذشته، با یک ضربه زیبا بارسا را به برتری رساند و نتیجه را در مجموع مساوی کرد.

بعد از این گل بازی بازتر شد. در دقیقه ۳۰ سلما پارایوئلو مانند بازی رفت یک موقعیت عالی به‌دست آورد اما آن را هم از دست داد و بازی ۲-۰ نشد.

چلسی هم صاحب موقعیت شد. لئوپولز از فاصله شش متری دروازه از گلزنی ناکام ماند و توپ به تیر افقی برخورد کرد.
در نیمه دوم، نوسکن، بازیکن ملی‌پوش هم توپ را به تیر زد تا نتیجه بازی عوض نشود.
اندکی بعد، کادیشا بوکانن، مدافع میانی چلسی، دومین کارت زردش را در پنج دقیقه گرفت. چلسی از آن پس با یک بازیکن کمتر در زمین حضور داشت. سپس رولفو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل دوم رساند.

در ادامه آبی‌ها از تحت فشار قرار دادن بارسلونا ناکام ماندند تا تیم اسپانیایی با کامبک و شکست دادن چلسی در استمفوردبریج به فینال چمپیونزلیگ صعود کند.

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید