Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان با بیان اینکه انقلابی یعنی شخصیت، خانواده و آبرو در خدمت انقلاب و اسلام باشد گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق بارز فرد انقلابی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در پاسخ به اینکه تعریف جنابعالی از شحصیت انقلابی چیست، اظهار داشت: انقلابی به معنا و تعریف اصیل یعنی شخصی که تمام وجودش را فدای اسلام بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان یک شخص حتی امام عصر(عج) واجبتر است، خاطرنشان کرد: شاید این فرمایش، مورد سوال بسیاری از افراد بود اما امام راحل با این فرمایش خود به حرکت امام حسین(ع) در قیام عاشورا تاسی می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه سیدالشهدا(ع) فدا شدند برای اینکه دین اسلام زنده بماند، افزود: منظور امام خمینی(ره) نیز انقلاب اسلامی است یعنی می‌فرمایند امام زمان(عج) هم جان‌شان را فدای اسلام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمایش حضرت امام خمینی(ره) را تعبیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلابی، شخصی است که تمام وجودش را فدای اسلام می‌کند، اظهار داشت: انقلابی یعنی شخصیت، خانواده و آبرو در خدمت انقلاب و اسلام باشد.

محمدی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق بارز یک شخصیت انقلابی بود که تمام منش خود را در راه انقلاب و اسلام، فدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع اگر بخواهیم یک تعریف کامل از انقلابیگری داشته باشیم، سردار شهید سلیمانی، شاخصه یک انقلابی به تمام معنا است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟