Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این تصمیم امروز از سوی دپارتمان شورای فیفا و کمیته اجرایی یوفا که به ترتیب بالاترین هیات‌های تصمیم گیرنده در این دو نهاد بین‌المللی محسوب می‌شوند، اتخاذ شد.

فیفا روز گذشته اعلام کرد که به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین، تیم‌های فوتبال روسیه تنها تحت نام «اتحادیه فوتبال روسیه» مجاز به برگزاری بازی بوده و علاوه بر این، دیدارهای خانگی تیم‌های این کشور در زمین بی‌طرف و بدون تماشاگر  برگزار خواهد شد و استفاده از پرچم و سرود ملی روسیه نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان، سوئد و جمهوری چک طی روزهای اخیر انصراف خود را از بازی مقابل تیم ملی روسیه در پلی‌آف جام جهانی اعلام کرده‌اند.

براساس برنامه قبلی دیدار روسیه و لهستان قرار است ۲۴ مارس (چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۱) در مسکو برگزار شود. برنده این دیدار باید به مصاف برنده بازی سوئد و جمهوری چک برود.

قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار است اول آوریل(۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱) و بازی‌ها نیز در ماه‌های نوامبر و دسامبر برگزار شود.  

کمیته بین‌المللی المپیک امروز از سازمان‌دهندگان ورزشی خواست تا ورزشکاران و مقامات روسیه و بلاروس را از حضور در رویدادهای بین‌المللی منع کنند.  

 اتحادیه فوتبال انگلیس نیز روز گذشته اعلام کرد که تیم ملی این کشور در هیچ سطحی از رقابت‌های بین‌المللی مقابل روسیه به میدان نخواهد رفت.

برچسب‌ها اوکراین روسیه اتحادیه فوتبال اروپا یوفا فیفا جمهوری چک‌ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمیته بین المللی المپیک پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین روسیه اتحادیه فوتبال اروپا اوکراین روسیه اتحادیه فوتبال اروپا یوفا فیفا جمهوری چک جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمیته بین المللی المپیک بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور