Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان ایلام از دستگیری و متلاشی شدن باند بزرگ تهیه و توزیع قرص و شربت روانگردان در استان ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

عبدالوهاب بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از  از دستگیری و متلاشی شدن باند بزرگ تهیه و توزیع قرص و شربت روانگردان در استان ایلام خبر داد.

دادستان ایلام گفت: با رصد و پایش اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و در یک عملیات، سرشبکه باند توزیع داروهای روانگردان و مخدر در ایلام  دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این باند در توزیع قرص و شربت روانگردان و مخدر در سطح استان فعالیت داشته و در این عملیات تعداد 34 هزار و 145 حبه قرص متادون و ترامادول، 332 شیشه 250 میلی لیتری شربت متادون، 10 لیتر شربت تریاک، 9 لیتر شربت متادون کشف و ضبط شد.

دادستان مرکز استان ایلام یادآور شد: در این‌ راستا پرونده قضایی در شعبه بازپرسی استان تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد.

بخشنده به قاچاقچیان هشدار داد و گفت: قاچاق اختلال در امنیت پایدار اقتصادی کشور بوده و با این گونه افراد بدون اغماض و به شدت و حدت برخورد خواهد شد.

خط لوله زیرماسه‌ای 300 متری قاچاقچیان در قشم لو رفت22 تن روغن نباتی قاچاق در بمپور سیستان و بلوچستان کشف شدتمرکز دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بر کشف شبکه‌ای قاچاق کالا و ارز باشد

وی دستگاه قضا را در برخورد با هنجارشکنان و ناقصلان قانون مصمم عنوان کرد و گفت: برای حفظ امنیت در جوانب مختلف آن با کسی مماشات نخواهیم کرد و خط قرمز دستگاه قضا امنیت است.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه