Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مهدی علی اکبرزاده، در وبینار مدیران کانون زبان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و مدرسان این مجموعه اظهار داشت: همراهی شما در عملیاتی شدن برنامه‌های کانون زبان با توجه به این که دو سال گذشته را با محدودیت‌هایی که بیماری کرونا به وجود آورد و فرآیند آموزشی را با شوک بسیار شدیدی روبرو کرد، قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دو سال تلاش و کوشش و به روزرسانی برنامه‌ها متناسب با شرایط روز و اقتضائاتی که باید به آن توجه می‌شد نتیجه داد. 

وی ادامه داد: اکنون شاهد تحولات خوب و اثرگذاری در فرآیند برنامه‌های آموزشی کانون زبان هستیم؛ اما نباید توقع داشته باشیم که این تحولات سریع صورت بگیرد زیرا این تحولات در یک فضای آموزشی تحت عنوان کانون زبان ایران نیازمند یکسری برنامه‌ریزی‌های اساسی و پایه ای است. این مهم از همان روزهای اول در برنامه‌های کانون زبان دیده شد و با همراهی همۀ شما عزیزان در حال انجام است.

علی اکبرزاده خود اتکایی کانون زبان در زمینه آزمون‌های آنلاین را یکی از مهمترین اقداماتی که در این حوزه انجام شده است دانست و گفت: این اقدام، کاری مهم و سنگین بود، خوشبختانه دانش و توانایی همکاران بسیار بالا و قابل اتکا بود و توانستند به خوبی این اتفاق مهم را به ثمر برسانند. این موفقیت نشان دهنده این است که اگر بخواهیم می‌توانیم و این خواستن، اراده کردن و به دانش و توانایی خود اتکا داشتن قطعا می‌تواند ما را در همۀ زمینه‌ها پیروز کند.

وی افزود: هر چه کانون زبان برنامه‌هایش را پویاتر، قوی‌تر، کامل‌تر و دقیق‌تر از طریق شما عزیزان اجرایی‌ کند اثرات ناشی از آن به شما، مرکز شما و زبان‌آموزان، مدرسان و همه افرادی که با شما در ارتباط هستند می‌رسد.

علی اکبرزاده به برخی از اقداماتی که در حوزه نیروی انسانی در کانون زبان انجام شده است اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدامات گواه بر این است که کانون زبان یک مسیر علمی را شروع کرده و با یک پشتوانه علمی اقدامات خود را به ثمر می‌رساند. زمانی که فعالیت‌ها و اقدامات علمی باشند همه چیز از جمله محتوا، مخاطب، برنامه‌ها فضا، امکانات و چگونگی اجرا در نظر گرفته می‌شود و باعث می‌شود تا کار قابل نتیجه‌گیری باشد و نمرات داخل کارنامه قرار بگیرد. نهایتا می‌توانیم نتیجه آن چه که برایش برنامه‌ریزی شده است را ببینم و براساس نتیجه و بازخوردهایی که می‌گیریم، برنامه‌ها، تحولات و اتفاقات جدید را محقق سازیم.

مدیر عامل کانون پرورش فکری خاطرنشان کرد: دنیا در حال پیشرفت است و ما باید با این پیشرفت هماهنگ بوده و متناسب با اقتضائات و شرایطی که برای ما تعریف و برنامه‌ریزی می‌شود در کل فرآیندهای آموزشی به سمت جلو حرکت کنیم. البته نباید فراموش کنیم که خود نیز داخل این پیشرفت هستیم و می‌توانیم در این فرآیند حرفی برای گفتن داشته باشیم. این تعامل در جریان پیشرفت است که پویایی را به وجود می‌آورد و من فکر می‌کنم که این فضا در حال حاضر کانون پرورش فکری و کانون زبان وجود دارد.

علی‌اکبر زاده به مدیران توصیه کرد که در زمینه فعالیت‌های خود با مدیران کل کانون پرورش فکری در تعامل باشند و افزود: برخی اوقات از مسیر کانون پرورش می‌توانید بسیاری از مشکلات از لحاظ فضا، تبلیغات، تعامل با بخش‌های اداری و ستادی در داخل استان را حل کنید.

کانون زبان بر قدرت مرجعیت ملی خود می افزاید

غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران نیز در این مراسم، شعار محوری همایش را آینده سازمان؛ پایداری و توسعه در سایه بهره‌وری سازمانی، کیفیت محوری و کارآمدی کسب و کار بنیان عنوان کرد و افزود: قرار است همه اعمال، اقدامات و برنامه‌های سال آینده ما بر مبنای کلید واژه‌های بسیار مهم پایداری، توسعه، بهره‌وری سازمانی، کیفیت محوری و کارآمدی با قید کارآمدی کسب و کار بنیان شکل بگیرد.

کیانی گفت: سازمان ما از شوک بسیار نگران کننده سال ۹۹، به شرایط نسبتا پایدار و حداکثر سربه سری در سال ۱۴۰۰ رسیده و اگر ما برای ۲ سال آینده در عمل به سیاست‌های بهره‌ورانه به اجماع برسیم و در عمل اقدامات خود را حول محورهای سیاستی دنبال کنیم، سازمان به نقطه مطلوبیت خود خواهد رسید. ما یک سازمان کسب و کار بنیاد هستیم، باید خود اتکا باشیم و باید بخشی از اتکا سازمان بالادستی‌مان نیز باشیم.

وی همچنین الزامات سیاستی وضع ممکن در دو سال آینده را نقطه تمرکز سازمان عنوان کرد و آن را در محورهای آموزش و آزمون عمدتا مجازی، سیاست‌های تجمیع و ادغام مراکز، سیاست‌های توسعه مراکز و ارائه خدمات، سیاست‌های منابع انسانی در سطوح مدیریتی، مدرسان و کارکنان، سیاست‌های برنامه درسی و محتوای آموزشی، سیاست‌های برنامه‌های عملیاتی ستاد و صف و سیاست‌های ارزیابی محوری و کیفیت‌مداری فناورانه و بهره‌ورانه تشریح کرد.

رییس کانون زبان ادامه داد: من یقین دارم که اگر تعاملات ما با بدنه بیشتر شود، خلاقانه‌تر و بهتر می‌توانیم با یکدیگر گفتگو کنیم و با اجماع عقلی به موفقیت روزافزون برسیم. سازمان برای تصمیم‌گیری نیاز به گفت و گو دارد و مدیران باید تبدیل به رهبران آموزشی، رهبران کسب و کار بنیاد و مبلغ و نمایانگر کیفیت و توسعه و بهره‌وری باشند.

وی افزود: با این رویکرد کانون زبان بر قدرت مرجعیت ملی خود خواهد افزود و در آینده، به سمت مرجعیت منطقه‌ای پیش خواهد رفت.

برچسب‌ها مدارس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مهدی علی اکبرزاده کانون زبان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مهدی علی اکبرزاده مدارس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مهدی علی اکبرزاده کانون زبان ایران کانون پرورش فکری علی اکبرزاده کانون زبان برنامه ها سال آینده کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

در استقبال از حضور کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارگاه‌های هنری کتاب‌محور در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون استان قزوین برپا شده است.

در این کارگاه‌ها به سفارش مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار هنری سرامیکی با نقش‌هایی براساس محتوای کتاب‌های کانون برای اهدا به بازدیدکنندگان کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهیه می‌شود.

تولید این آثار هنری مبتنی بر اساس محتوای کتاب‌های کانون با هدف استفاده از ظرفیت هنر برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی و انس با کتاب انجام می‌شود

کانون پرورش فکری با هزار عنوان کتاب و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری از جمله رونمایی کتاب‌های جدید در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد و در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی خواهد کرد.

همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان