Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا منتظری روز سه شنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیش بینی اعتبار کافی برای لایروبی خلیج گرگان، رفع دغدغه های اداری فراروی اجرای طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده، تامین اعتبارات لازم برای  اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین توجه به دغدغه های حوزه فرهنگ از جمله مباحثی است که امیدواریم در این سفر برای آنها چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 منتظری ادامه داد: یکی از چالش های فراروی استان مقوله آب است که تکمیل پروژه های دردست اجرا مانند سد نرماب چهل‌چای و سد میرداماد با اختصاص اعتبار کافی می تواند این دغدغه ها را تا حد زیادی برطرف کند.

وی گفت: موضوع بهره برداری از آب های دریا و یا آب های لب شور مناطق ساحلی دیگر راه حل کاهش مشکلات کم آبی گلستان است که مطالعات آن انجام شده و امیدواریم در دولت سیزدهم به مرحله اجرا برسد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش برای تکمیل پروسه زهکشی اراضی، توسعه سیستم آبیاری‌های نوین و تحت فشار و تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی هم از دیگر مطالبات استان به خصوص بخش کشاورزی در سفر آیت الله رییسی به گلستان است

منتظری ادامه داد: مساعدت برای راه اندازی راه آهن اینچه برون- شاهرود و گرگان- مشهد از جمله پروژه‌های ملی است که در این سفر باید به آن پرداخته شود.

به گزارش ایرنا آیت‌الله رییسی قرار است روز جمعه برای افتتاح چند طرح و بازدید از برخی از پروژه های در دست ساخت به گلستان سفر کند.

برچسب‌ها استان گلستان گرگان سفر استانی نماینده مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان سفر استانی استان گلستان گرگان سفر استانی نماینده مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان