Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدیان اردی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هم اکنون ۲۴۰ بیمار کرونایی در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، اظهار کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته آمار بستری‌ها در استان اردبیل رشد قابل توجهی دارد و اگر این روند ادامه داشته باشد تخت خالی در بیمارستان‌ها نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا از دست داده اند، افزود: ۴ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته فوت شده اند و پیش بینی می‌شود آمار فوتی‌ها در استان اردبیل در طی هفته جاری افزایش قابل توجهی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به آمار بهبود یافتگان نسبی در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: ۳۹ بیمار کرونایی نیز با حال عمومی مساعد و نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند و نکته قابل توجه عدم حضور این افراد در اجتماعات و تداوم روند درمان در منازل این بیماران است که انتظار داریم این افراد رعایت نکات بهداشتی را به جد پیگیری کنند.

محمدیان اردی آمار بیماران بدحال بستری در استان اردبیل را ۵۳ نفر عنوان کرد و گفت: هر روز به تعداد نفرات بیماران بدحال و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه افزوده می‌شود چرا که قدرت انتقال و شدت نفوذ ویروس در بدن انسان افزایش داشته است.

وی بیان کرد: هم اکنون شهرستان‌های پارس آباد، مشگین شهر، گرمی و سرعین در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اردبیل و بیله سوار در وضعیت نارنجی، شهرستانهای خلخال، اصلاندوز، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.‌

بیماری کرونا را به یکدیگر عیدی ندهیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: متأسفانه آنچه طی چند روز اخیر شاهد بوده ایم افزایش تردد مردم در سطح شهر است و آمار افراد بستری شده در بیمارستان‌های استان نشان می‌دهد درصد بالایی از این بیماران از یک خانواده هستند.

محمدیان اردی افزود: این افراد بیماری کرونا را در اثر مهمانی‌ها و دورهمی های خانوادگی به یکدیگر انتقال داده اند و یا در اثر سهل انگاری و حضور در تجمعات خیابانی که این روزها در پیاده روها شاهد هستیم مبتلا شدند.

وی از کسبه و بازاریان استان اردبیل خواست با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا همکاری کامل داشته باشند و پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک را فراموش نکنند.

کد خبر 5436253

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل سویه اومیکرون کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل گرگان لیگ برتر فوتبال ایران همدان واکسن کرونا عکس استانها مشهد خراسان رضوی استان اردبیل بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • کاهش سرقت در اردبیل