Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این کاروان تدارکاتی نظامیان اشغالگر آمریکایی در منطقه ای بین استان های «ذی قار» و «المثنی» واقع در جنوب عراق هدف بمب کنار جاده ای قرار گرفت.

منابع امنیتی عراق اعلام کردند که کاروان پشتیبانی نیروهای ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش به سرکردگی آمریکا هنگام حرکت هدف گرفته شد.

به گفته این منابع، انفجار این بمب خسارت به دنبال نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستون‌های پشتیبانی نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش به سرکردگی آمریکا و پایگاه‌های نظامی آنها در عراق در طول سال های اخیر هدف حملات متعدد قرار گرفته است.

بر اساس توافق دولت بغداد و واشنگتن، قرار بود که نیروهای اشغالگر آمریکایی در  پایان سال گذشته میلادی (۲۰۲۱ ) خاک عراق را ترک کنند، با این وجود کاخ سفید اعلام کرده که ماموریت نیروهای ایالات متحده در عراق از نظامی به مستشاری تغییر کرده و این نیروها همچنان در این کشور باقی خواهند ماند.

با این وجود گروه های مقاومت تاکید کرده اند که در صورت حضور نیروهای آمریکایی در این کشور، آنها حق خود می دانند که با متجاوزان و اشغالگران مقابله کنند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش واشنگتن مقاومت ایالات متحده آمریکا عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش واشنگتن مقاومت گروه تروریستی داعش واشنگتن مقاومت ایالات متحده آمریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت