Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@01:11:58 GMT

رودی ژستد قربانی درخشش علیرضا حقیقی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۸۷۸۹۹

با گذشت 20 هفته از شروع لیگ برتر حالا مهاجم فرانسوی استقلال فشار گل نزدن را روی شانه های خود حس می کند

رودی ژستد در جریان بازی با نساجی چند موقعیت خوب به دست آورد که در 2 مورد واکنش های زیبای علیرضا حقیقی و در چند مورد هم بی دقتی خودش باعث شد در گلزنی ناکام باشد.

به گزارش طرفداری، رودی ژستد بازیکنی است که در این فصل در تمامی بازی های استقلال در ترکیب اصلی به میدان رفته است ولی با وجود ثبت آمار فقط 2 گل زده که یکی از آنها هم از روی نقطه پنالتی بوده است، همچنان مورد اعتماد فرهاد مجیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین ژستد در بازی روز گذشته برابر نساجی هم در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت اما در دو موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد و 2 ضربه خوب این بازیکن هم توسط علیرضا حقیقی مهار شد.

شب گذشته تعدادی از صفحات هواداری استقلال در شبکه های اجتماعی به عملکرد ژستد انتقاد کردند تا حالا این بازیکن برای اولین بار فشار را روی شانه های خود حس کند.

اخبار داغ 

حمله سپهر حیدری به مرادمند؛ از ده کیلومتری تیم ملی رد شده و می خواهد سرباز قهرمان باشد! / فیلم یک دروازه بان برزیلی بیشتر از 90 درصد مهاجمان فوتبال ایران گل زده است! به روز رسانی دیوار افتخارات باشگاه لیورپول / عکس عضو پارلمان بریتانیا: میانجی‌گری آبراموویچ دروغ دیگری از جانب روس‌هاست 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی