Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضاتوری روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بر بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بسیج در تمامی حوزه‌ها به ویژ در راستای اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا دز سوم واکسن کرونا به جامعه هدف تزریق شود زیرا نقش موثری در کنترل این ویروس دارد.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس روستایی، اماکن عمومی و بازار هفتگی و اصناف نز ضروری است و تیم‌های نظارتی با دقت بیشتری در این زمینه انجام وظیفه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و واکسیناسیون هم کامل صورت گیرد، انشالله در ایام عید نوروز نیازی به تعطیلی اصناف نخواهیم داشت.

فرماندار هشترود از سپاه ناحیه هشترود بابت توزیع بسته‌های معیشتی نیز قدردانی کرد و از خیران خواست تا همواره در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در میدان باشند.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود هم به آمادگی کامل بسیج و سپاه در  خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع بالای امیکرون در شهرستان نیاز است تا مجددا کمیته‌های طرح شهید سلیمانی فعال شوند تا جلو گسترش این سویه گرفته شود.

سرهنگ مالک ناجی بیان کرد: حوزه‌های سپاه ناحیه هشترود آماده خدمت‌رسانی در نقاط آلوده به ویروس هستند که از سوی شبکه بهداشت معرفی خواهد شود؛ در نقاطی از شهرستان هم که پوشش واکسیناسیون پایین است می‌توان از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: به لحاظ کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا مشکلی نداریم و خوشبختانه مردم و خیران کمک‌های خوبی ارسال کرده‌اند و هر وقت نیاز باشد آماده همکاری هستیم.

سلیمان جعفرزاده، رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود هم  از آخرین اخبار کرونا در هشترود پرده برداشت و گفت: در طول یک هفته گذشته ۲۰ نفر مبتلای قطعی شناسایی شده‌اند که ۱۲ نفر از آنان مرد و مابقی زن هستند.

وی وضعیت شهرستان را از نظر رنگ‌بندی کرونا زرد اعلام کرد و اظهار داشت: ۹۸.۲۲ درصد از جمعیت شهرستان تاکنون دز اول،  ۹۲.۰۸ درصد دز دوم و ۶۱ .۷۱ درصد دز سوم را دریافت کرده‌اند.

به گفته وی  ۴۳.۰۲ درصد از کودکان پنج تا ۹ سال شهرستان هم نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و مراکز ‌ گانه شهری در کنار روستاهای خراسانک، حسن‌کندی و  تلم‌خان جزو مراکز پر خطر شهرستان از لحاظ شیوع کرونا به شمار می روند.

برچسب‌ها ویروس کرونا هشترود مراغه محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هشترود مراغه ویروس کرونا هشترود مراغه محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۸۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟

به گزاش پارس نیوز ، با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، مدارس و دانشگاه‌های نوبت عصر برخی شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش، کرخه و کارون به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت