Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور گسترده و باشکوه مردم دیار هویزه ثانی در این جشن و شادی وصف ناپذیر، دیدنی بود که به عشق آخرین پیام آور وحی سر از پا نشناخته و خود را به خیل عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) رساندند.

این جشن با بازی هنرمندان استانی (سید نورالدین موسوی" ممه جو" و افشین چگنی و سایر هنرمندان) متفاوت‌تر از جشن‌های دیگر و سایر مناسبت‌ها در تالاب های، ولی عصر (عج) پلدختر برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن مبعث پیامبر (ص) در تالاب‌های پلدختر به همت نبی رضایی حامی مالی مراسم و موسس دانشگاه علمی کاربردی آریا گچ و با همکاری دفتر امام جمعه، بسیج مداحان و پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی راه اندازی شد.

این مراسم با برنامه‌های متنوع از جمله اجرای نمایش طنز زن و شوهر، مولودی خوانی احسان بابایی، خوانندگی محسن سیاهپوش و شعرخوانی یحیی اکبری با خواندن شعر محمد رسول الله (ص) همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی امام جمعه، بهمن صالحی معاون فرماندار، سرهنگ علی امانی فرمانده انتظامی، نبی رضایی موسس، زهرا محمودی رییس، فضل الله رضایی معاون، اساتید و دانشجویان دانشگاه علمی کابردی آریا گچ و جمعی از مسئولان پلدختر در این جشن با شکوه حضور داشتند.

کاشت نهال از اقدام‌های زیبایی بود که توسط حاضران در حاشیه جشن بزرگ مبعث در تالاب‌های پلدختر صورت گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بعثت پیامبر جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است