Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران از آزادسازی ۴۷۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه فرحزاد خبر داد.

به گزارش برنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه - دادستان تهران اعلام کرد: در راستای عمل به منویات ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص لزوم رفع تصرف حریم سواحل و رودخانه‌ها و برخورد با متعدیان به منابع طبیعی، ۴۷۰۰ متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه فرحزاد در شمال غربی تهران آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صالحی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: این آزادسازی در محدوده حریم و بستر رودخانه فرحزاد به مساحت ۴ هزار و ۷۵۶ متر مربع که توسط افراد سودجو تصرف شده بود، صورت گرفت که با توجه به احداث ساخت و سازهای غیرمجاز و آسیب به محیط زیست در این منطقه، به سرعت مستحدثات غیرقانونی تخریب و این اراضی آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که برخلاف ضابطه و قانون به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی تعدی کنند در اسرع وقت با برخورد قضایی مواجه خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین تأکید کرد: مقابله قاطع با زمین خواران و متصرفان غیرمجاز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دادسرای عمومی و انقلاب تهران است و در این خصوص، هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران دادستان عمومی و انقلاب رسانه قانون قوه قضائیه متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر