Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوکراینی‌ها بیشتر از هر زمان دیگری بیت‌کوین خریداری می‌کنند تا از دارایی‌های خود در مقابل حمله روسیه محافظت کنند.

 گزارشی توسط شرکت تحقیقاتی آرکین ریسرچ منتشر شد که نشان داد اوکراینی‌ها در حال خرید استیبل‌کوین تتر و بیت‌کوین از بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان هستند.

داده‌های آرکین نشان می‌دهد که حجم معاملات ۲۴ ساعته تتر-گریونا (واحد پول اوکراین) از کمی بیش از ۶ میلیون دلار درست قبل از حمله به حدود ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

در طول ۶ هفته گذشته، حجم معاملات به ندرت از ۳ میلیون دلار فراتر رفته بود. علاوه‌براین، معاملات ۲۴ ساعته بیت‌کوین-گریونا تقریبا از یک میلیون دلار به ۳ میلیون دلار رسید.

در این گزارش ذکر شده است که اوکراینی‌ها نیز مانند روس‌ها، کریپتو را بی‌سابقه می‌خرند. بسیاری از اوکراینی‌ها نگران هستند که سیستم بانکی در این کشور ممکن است سقوط کند و به دنبال رمزنگاری به‌عنوان یک پناهگاه امن هستند.

این گزارش اضافه کرد که چون اوکراینی‌هایی که از کشور خود متواری شدند در نتیجه می‌توانند مقداری از ثروت خود را همراه داشته باشند و از این رو حجم معاملات افزایش یافته است.

دولت اوکراین اعلام کرد: پولکادات، یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار را پس از اهدای بیش از ۲۰ میلیون دلاری بیت‌کوین، اتریوم و USDT برای کمک به ارتش دریافت خواهد کرد.

با سقوط روبل، فعالیت ارزهای دیجیتال در روسیه نیز افزایش یافت و بیشتر این فعالیت‌ها مربوط به بیت‌کوین و بایننس بود.

در همین حال، صرافی‌ها نیز با فشار فزاینده‌ای برای اعمال ممنوعیت‌های کلی برای تراکنش‌های مربوط به آدرس‌های روسی مواجه شده‌اند.

/ایسنا

برچسب ها: روسیه ، اوکراین ، بیت کوین لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qqo

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: روسیه اوکراین بیت کوین اوکراینی ها میلیون دلار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است

کودکان بومی اوکراین همیشه حاضر نیستند اوکراین را دوست داشته باشند، حتی در آن سوی اقیانوس. ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره ایالات متحده که در اوکراین به دنیا آمده است، با تخصیص کمک به کی یف مخالفت کرد. 

آسوشیتدپرس با استناد به منابع خود گزارش داد این نماینده کنگره از همکارانش خواست که به جای عملیات خارجی، کنترل بهتری بر سرمایه‌های آمریکایی داشته باشند. اکنون هر دو بخش کنگره آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) بیشتر مشغول آماده سازی و واگذاری بسته کمکی که اخیرا برای اوکراین تصویب شده، هستند.

اسپارتز برای تأکید بر تمرکز خود بر مسائل آمریکا اخیراً اظهار داشت که برای محافظت از مردم آمریکا احساس "مسئولیت" می‌کند. این سیاستمدار در تفسیر خود درباره وضعیت کنونی تاکید می‌کند که امنیت مرز‌های خارجی باید اولویت بالاتری برای کنگره باشد.

او اخیرا گفته ظاهراً باید همیشه از اوکراین حمایت کند. اما این درست نیست، زیرا او معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.

قانونگذاران واشنگتن به تازگی بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین تصویب کردند. ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها