Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: با تشکیل کارگروهی ویژه در حوزه معاونت های فرمانداری ورامین ، از ظرفیت ها و توانایی های بازنشستگان استفاده خواهیم کرد.

دفتر بازنشستگان فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان ورامین ظهر چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه با حضور فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان ورامین، مدیر دفتر بازنشستگان و جمعی از بازنشستگان فرمانداری و بخشداری های تابعه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در جلسه پیش از مراسم افتتاح که با حضور جمعی از بازنشستگان برگزار شد اظهار کرد: افتتاح ‌اولین دفتر بازنشستگان فرمانداری و بخشداری های تابعه در این زمان می تواند بستری برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به بازنگشستان عزیز باشد.

وی افزود: در دوره ای هستیم که مردم در مشکلات و تنگناهای اقتصادی قرار دارند و ما باید تمام تلاش خود را ، هر مسئولی به سهم خود برای رفع مشکلات انجام دهند که در این راستا نیاز است که از همه ظرفیت ها و توانایی ها به نحو احسنت استفاده شود. 

نماینده عالی دولت در ورامین خاطر نشان کرد: با تشکیل کارگروهی ویژه در حوزه معاونت های فرمانداری ورامین، از ظرفیت ها و توانایی های بازنشستگان استفاده خواهیم کرد و در این جهت از همه عزیزان دعوت به عمل می آید تا در رفع مشکلات مردم به کمک ما بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازنشستگان دفتر بازنشستگان شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت