Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی معصومیان گفت: تامین تجهیزات کیفی با هدف تامین منافع بیمه‌شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اولین اولویت شرکت بازرگانی بین‌المللی تامین اجتماعی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی، مهدی معصومیان مدیرعامل شرکت بازرگانی بین‌المللی تامین اجتماعی با اظهار این مطلب در جلسه شورای مدیران شرکت افزود: سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش داشتن بیش از ۵۰ درصد از جمعیت کشور، خدمات درمانی و بیمه‌ای وسیعی را ارائه می‌دهد و این شرکت به عنوان یکی از بازوان توانمند سازمان در موضوع تامین و واگذاری تجهیزات پزشکی و سایر نیازمندی‌های آن، باید سه اصل کیفیت، صرفه و صلاح سازمان و رضایت بیمه‌شدگان و مستمری بگیران مدنظر قرار دهد و زیرساخت‌های خود را بر اساس این اصول تنظیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی با تاکید بر این که سرعت تهیه و خرید تجهیزات مورد نیاز سازمان بسیار حائز اهمیت است، گفت: شفافیت، ایجاد رقابت سالم در میان تامین‌کنندگان تجهیزات و منافع سازمان از مهم‌ترین مواردی است که باید در عقد قرارداد با طرف‌های تجاری منظور شده است.

وی از حمایت‌های مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای رسیدن این شرکت به جایگاه واقعی خود تشکر و افزود: مجموعه مدیران و کارشناسان شرکت بازرگانی بین‌المللی تامین اجتماعی از هیچ تلاشی برای اصلاح ساختار‌ها و استقرار نظام اداری و سازمانی مبتنی بر تامین اصول و اهداف سازمان تامین اجتماعی دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجهیزات کیفی تجهیزات کیفی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، لوازم خانگی در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۹ استان کشور از جمله همدان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حراج گذاشته شد.

۱۵۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان امروز تا ساعت ۱۹ مهلت دارند تا نسبت به ارائه پیشنهاد و قیمت اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در این حراج‌ها می‌توانند به سامانه‌های ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

کد خبر 6099516 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران