Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی مقصودی گفت: در چند سال گذشته با توجه به تورمی که حادث شد هزینه‌های راه‌سازی افزایش پیدا کرد، پیش‌بینی می‌کنیم برای اتمام مسیر گردنه چری حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار لازم باشد که تامین آن از منابع دولتی سخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: گردنه سخت‌گذر چری در مسیر شهرکرد_بازفت_مسجد سلیمان واقع شده است که ارتفاع بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گردنه چری برف‌گیر است که به دلیل پیچ‌های فراوان، تردد از آن مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند، از همین رو تصمیم گرفته شد مسیر جدید برای عبور و مرور طراحی شود که لازمه آن احداث تونل‌های متعدد بود، 4 کیلومتر در این محور تونل طراحی شد و بلندترین آن 3 هزار و 300 متر طول دارد، انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد برای احداث تونل‌های این مسیر نیز از سال 94 انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا سال گذشته حدود 300 متر از تونل در مسیر گردنه چری حفاری شده بود که امسال با حفاری 700 متر دیگر، یک کیلومتر از تونل 3 هزار و 300 متری حفر شد.
مقصودی با اشاره به اینکه به دنبال انتخاب پیمانکار جدید برای حفاری 2 هزار و 300 متر دیگر از تونل هستیم، عنوان کرد: کمبود اعتبارات در سنوات گذشته و همچنین ریزشی که در ورودی تونل صورت گرفت، باعث شد کار احداث به تاخیر بیفتد، اما با انجام تمهیدات لازم مسیر ادامه پیدا کرد و از سال گذشته روند پروژه مطلوب است.
وی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته با توجه به تورمی که حادث شد هزینه‌های راه‌سازی افزایش پیدا کرد، پیش‌بینی می‌کنیم برای اتمام مسیر گردنه چری حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار لازم باشد که تامین آن از منابع دولتی سخت است.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به دنبال راه‌هایی هستیم تا بتوانیم از طرق دیگر این پروژه را که برای استان و همچنین منطقه بسیار مهم است، تامین اعتبار کنیم تا از منابع دیگر این پروژه را به سرانجام برسانیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسیر گردنه سال گذشته گردنه چری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • (ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد