Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر بهرام ستاری دقایقی پیش در بازدید کوچه به کوچه در محله علی آباد خرم آباد بر توانمند سازی و تحول اساسی در محلات آسیب پذیر تاکید کرد .

وی با اشاره به وضعیت ملکی منازل علی آباد گفت : طی نشست های قبلی که با مدیران کل راه و شهرسازی و ثبت و اسناد املاک استان داشتیم مصوب گردید سند منازل مسکونی که متعارضی ندارند صادر شود و منازلی که اختلاف مالکیتی دارند با برگزاری جلسات حل و فصل گردد تا منجر به تعیین تکلیف و در نهایت صدور سند مالکیت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری ادامه داد : مردم سرمایه های اجتماعی هستند و در این محلات محروم موسسات خیریه و دفاتر تسهیلگری در راستای تسهیل مطالبات اقدام می کنند و بایستی تقویت گردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه 8 محله آسیب پذیر را جهت بازدید میدانی شناسایی کردیم اظهار داشت : حدود 7 محله را بازدید کردیم و چالشها و ظرفیتهای آنان را شناسایی نمودیم و در همین جهت شورای متناسب و متشکل از همه عوامل تصمیم گیر این محلات تشکیل خواهد شد تا با برنامه ریزی مدون و تعیین نقشه راه بتوانیم اقدامات اساسی جهت حل مشکلات انجام دهیم.

بهرام ستاری همچنین در خصوص مسائل انتظامی و امنیتی تصریح کرد : این محلات نباید از نظر امنیتی دچار چالشی شوند و مسئولین مربوطه می بایست در این خصوص همراه و همگام با مردم در کنار آنان باشند .

معاون استاندار لرستان در پایان اظهار امیدواری کرد با همت همه مسئولان مرتبط چشم انداز 2 ساله در محلات آسیب پذیر تغییر و تحول اساسی در حوزه زیرساختی ،رفاهی و خدماتی برای مردم خواهد بود .

لازم به یادآوری است در این بازدید سید مجید طاهری مدیرکل امور اجتماعی استانداری ، فتوحی شهردار خرم آباد ، جهانی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی ، عمودی زاده مدیرکل بهزیستی و خبرنگاران و مدیران موسسات خیریه و دفاتر تسهیلگری حضور داشتند.

48

کد خبر 1608579

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آسیب اجتماعی زنان آسیب پذیر استان لرستان آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان