Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان فرماندار آق قلا با اشاره به مطالبات مهم مردم این شهرستان از رئیس جمهور گفت: یکی از مطالبات مردم آق قلا از رئیس جمهور اختصاص بودجه به شهرک یک هزار هکتاری اترک است.

سلیمان هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایسنا در گرگان اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است و از دولت سیزدهم که براساس فرامین مقام معظم رهبری دغدغه توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان دارد انتظار داریم زمینه را برای توسعه و ایجاد اشتغال در آق قلا فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اختصاص بودجه برای تکمیل جاده‌ آق قلا به گنبدکاووس-آق قلا به بندرترکمن تأکید کرد و افزود: محور بندرترکمن به آق‌قلا از محورهای بسیار مهم استان گلستان محسوب می شود و تخصیص اعتبار برای تکمیل روند ساخت جاده آق قلا به گنبدکاووس و آق قلا به بندرترکمن برای تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از سواتح رانندگی ضروری است.

فرماندار آق قلا تکمیل پیست سوارکاری آق قلا به پیست ماسه‌ای را از دیگر مطالبات شهرستان آق قلا از دولت برشمرد و یادآور شد: درآمدزایی و اشتغال ‌زایی این صنعت ورزشی بالا است از طرفی در شهرستان آق قلا زمینه توسعه و پیشرفت ورزش سوارکاری وجود دارد اما بهبود این ورزش پرطرفدار نیازمند حمایت دولت است، همچنین یکی دیگر از نیازهای این شهرستان راه اندازی و تجهیز بیمارستان تخصصی اسب است.

هاشمی راه اندازی و اختصاص بودجه برای شهرک یک هزار هکتاری اترک را از جمله دیگر مطالبات آق قلا از رئیس جمهور دانست و افزود: رونق صنعت و توسعه شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذار می تواند به رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در آق قلا کمک کند.

وی به اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان بودجه برای لایروبی سد وشمگیر تأکید کرد و ابراز داشت: پروژه علاج بخشی سد وشمگیر تاکنون 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اجرای آن ظرفیت ذخیره‌ سازی آب از 20 میلیون به 37 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

فرماندار آق قلا به تکمیل امداد جاده ای هلال احمر در مسیر مرز اینچه برون و اختصاص یک دستگاه آمبولانس اشاره کرد و متذکر شد: یکی دیگر از مطالبات مردم آق قلا پیش بینی بودجه برای راه اندازی شهرک تخصصی مبل عطاآباد است، روستای عطاآباد با وجود بیش از 50 کارگاه تولید مبل، از ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد خانواده های روستایی برخوردار است که انتظار ما از دولت سیزدهم حمایت ویژه از تولیدکنندگان این بخش و راه اندازی شهرک تخصصی مبل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان آق قلا سفر رییس جمهور به گلستان محرومیت استانی اقتصادی رئیس جمهور مطالبات مردم ایجاد اشتغال راه اندازی آق قلا آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق برنامه مجموعه وزارت نیرو پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محسن منصوری عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 11 سال پیش خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پروژه آغاز شد که تا ابتدای دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم تا مهرماه امسال پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که انتظار می‌رود متولیان امر از الان تلاش خود را چند برابر کنند، زیرا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

منصوری با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل پروژه آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر تأکید شد، افزود: یک هزار میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با افتتاح خط انتقال آب علاوه بر 5.5 میلیون متر مکعب برای شرب مردم، 3.5 میلیون مترمکعب برای حوزه صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود و شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این دو حوزه خواهیم بود.

منصوری تأکید کرد: ما در مجموعه دولت در کنار استاندار و سایر مسئولان این استان و همچنین مجموعه وزارت نیرو با جدیت دنبال می‌کنیم که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی