Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:07:17 GMT

کشف 74 تن نهاده دامی قاچاق در نیمروز

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۱۶۰۸

کشف 74 تن نهاده دامی قاچاق در نیمروز

سردار احمد طاهری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی "سفیدآبه" شهرستان نیمروز هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "زاهدان -نهبندان "، به پنچ دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقت کردن کامیون ها، در بازرسی از آن ها  مقدار 74 تن انواع خوراک دام و طیور قاچاق و فاقد مجوز حمل راکشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش محموله قاچاق کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان، 5 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در این رابطه 5 فرد متخلف شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به تأثیر مخرب پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه قاطع با این پدیده شوم را یکی از اولویت های اصلی پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام و از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: نهاده دامی قاچاق کالا احتکار قاچاق سردار طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: محموله بزرگ میوه‌های قاچاق کشف شده در کاشان شامل ۲۲۶ کارتن آووکادو، انبه ۱۳۲ کارتن، گلابی ۳۰ کارتن، انگور ۷۹ کارتن، دراگون ۳۸ کارتن، منگوستین ۹۰ کارتن، سیب سبز ۴ کارتن و ۲۰ کارتن رامبوتان است.
رحمت‌الله ابوذری افزود: میوه‌های قاچاق کشف شده برای ارزش‌گذاری به کارشناسان اتحادیه میوه و تره‌بار تحویل داده شد و متهم پرونده دوبرابر ارزش میوه‌ها که ۳۰ میلیارد ریال است جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد