Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر کل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه، از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح «قرار دوازدهم» در روز پنجشنبه دوازدهم اسفند در بقاع متبرکه سراسر کشور خبر داد.

طرح «قرار دوازدهم» در راستای ترویج فرهنگ ارائه خدمات اجتماعی به نیابت از امام زمان علیه السلام است.  اهداف اصلی این طرح ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه ماه شعبان المعظم، بقاع متبرکه امامزادگان با اجرای این طرح به استقبال اعیاد شعبانیه رفته و این اعیاد را با ارائه خدمات اجتماعی و با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین افراد کم برخوردار گرامی می‌دارند.

به گفته معممی مقدم قرار دوازدهم طرحی با امکان مشارکت مردم برای ارائه خدمات اجتماعی به محرومان است. این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و مواسات، مومنین و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر علیه السلام سوق دهد.

در این طرح که در امامزادگان منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود، به گونه ای برنامه ریزی شده که هر کسی که دل در گرو امام زمان خود دارد با هر توان مالی و امکاناتی بتواند مشارکت کند. افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می توانند به امامزادگان شاخص محل زندگی خود مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام زمان بقاع متبرکه قرار دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد