Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای رتبه سوم را در کشور دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمانشاه، منوچهر فخری در در نشست‌ کارگروه امور زیربنایی استان اظهار داشت: کرمانشاه در زمینه کاهش تلفات جاده ای رتبه سوم کشور را  کسب کرده است که این موفقیت حاصل تلاش‌های بسیار دستگاه‌های عضو کارگروه ایمنی راه‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این کارگروه در هر نشست، اصلاح چند نقطه حادثه خیز به تصویب می‌رسد و خوشبختانه در امسال کار اصلاح 66 نقطه حادثه خیز در سطح جاده‌های استان به اتمام رسیده که در کاهش تلفات جاده‌ای بسیار اثرگذار بوده است.

فخری با بیان اینکه همچنین 36 نقطه دیگر هم مستعد حادثه هستند که اصلاح آن نقاط هم در دستور کار قرار دارد گفت: بزرگراه کرمانشاه ِ کامیاران  یکی از محورهای مبادلاتی مهم استان کرمانشاه که متاسفانه تکمیل این پروژه بسیار زمان‌بر شده است.

تلفات جاده‌ای در البرز 8 درصد کاهش یافتکسب رتبه دوم استان ایلام در کاهش تلفات جاده‌ای / افزایش دوربین‌های ثبت تخلفرفع نقاط حادثه‌خیز؛ راه کاهش تصادفات در راه‌های استان سمنان؛ آیا تلفات جاده‌ای در قلب ایران کم می‌شود؟

وی افزود: 13 کیلومتر از این مسیر تکمیل نشده در استان کرمانشاه واقع شده است و وزارت راه‌ و شهرسازی باید هر چه سریع‌تر و به شکل ویژه زمینه بهره برداری کامل از این پروژه را فراهم کند.

فخری بر نقش مهم استراحتگاه‌های حاشیه راه‌ها تأکید کرد و گفت: می‌توان در این استراحتگاه‌ها غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و دیگر محصولات استان و ایستگاه‌هایی برای ترویج فرهنگ ترافیک راه‌اندازی کرد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز در این نشست از اصلاح 66 نقطه حادثه خیز در سطح محورهای استان خبرداد و اظهار داشت: در راستای انجام اقدامات نوروزی راهداری هم اکنون پنج اکیپ مشغول خط کشی محورها هستند.

وی با بیان اینکه لکه گیری محورها و نیز شانه سازی تمامی جاده‌ها انجام شده است عنوان کرد: امسال91 کیلومتر آسفالت رویه نهایی، 64 کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی، پنج کیلومتر شانه‌سازی آسفالتی و 57 کیلومتر لکه گیری به صورت پیمانی انجام شده است.

وی از شناسایی 36 نقطه مستعد تصادف هم در سطح محورهای استان خبر داد و افزود: از این تعداد 16 نقطه اصلاح شده و مابقی در دست انجام است.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی کاهش تلفات جاده ای استان کرمانشاه حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه نیمه اول سال جاری رفع نقاط حادثه خیز همدان به اتمام می رسد، گفت: سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان در استان همدان در حوزه ایمنی هزینه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد آهکی با بیان اینکه کاهش سوانح جاده ای از وظایف اصلی ماست و در این راستا باید کوشا باشیم، اظهارکرد: طی یک سال اخیر اقداماتی در این حوزه انجام شده که می توان به ۵۰۴ کیلومتر روکش آسفالت راه ها اشاره کرد.

آهکی با اشاره به حذف نقاط حادثه خیز استان تصریح کرد: ۵۲ نقطه حادثه خیز استان از ردیف اعتباری لازم برخوردار بوده و حمایت های دولتی صورت گرفته است به طوری که قرار بود سال گذشته ۲۱ نقطه و امسال ۳۱ نقطه را رفع حادثه کنیم که با تلاش ها و همت استان علاوه بر اینکه ۲۱ نقطه ای که سال گذشته رفع حادثه شد، ۱۰ نقطه هم بیشتر انجام شد.

وی درباره رفع مابقی نقاط حادثه خیز در سال ۱۴۰۳ افزود: این نقاط نیز افزون بر ۴۰ درصد پیشرفت داشته است که امیدواریم در نیمه اول سال جاری پرونده نقاط پرحادثه را در استان همدان ببندیم.

وی با اشاره به انجام اقداماتی نظیر خط کشی ۳۸۰۰ کیلومتر جاده ها، ادامه داد: در گردنه اسدآباد ۱۴ کیلومتر نیوجرسی نصب و روشنایی انجام شده و در گردنه زاغه نیز کارهایی صورت گرفته است.

آهکی با بیان اینکه همدان در حوزه کاهش تصادفات و مجروحان حائز رتبه برتر شده است، گفت: همدان سال گذشته و همچنین ایام نوروز امسال رتبه مناسبی در کاهش تصادفات به دست آورد اما هدف نهایی این نیست و با وجود اینکه جزو استان های برتر در کاهش تصادفات شناخته شده ایم، آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن در کشور نگران کننده است و باید اقدامات بیشتری در دستور کار باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، وی با بیان اینکه سالی بیش از ۲۰ هزار کشته و ۳۰ برابر مجروح در جاده ‎ها نشان دهنده وجود مشکلاتی در انجام کارهاست، خاطرنشان کرد: زحمات مسئولان مربوطه فراوان است اما چرا به نتیجه مطلوب نمی رسیم؟ جای سوال است.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان در استان همدان در حوزه ایمنی تنها در اداره راهداری هزینه شده و با زحمات سایر دستگاه ها نظیر راه و شهرسازی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل و بخش خصوصی نیز چند همت هزینه شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران