Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل جدید ارشاد استان زنجان با تقدیر از عملکرد خوب سپاه بابت اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه گفت: از اقدامات فرهنگی سپاه در سال آینده حمایت بیشتری خواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مسئول بسیج رسانه استان و شهرستان زنجان پیش از ظهر امروز با مدیرکل ارشاد استان زنجان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امرالله حسنی مدیرکل ارشاد استان زنجان ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سپاه و بسیج شجره طیبه است و همواره در اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور پیش قدم بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه یادگار حضرت امام (ره) است و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور کارهای بزرگی کرده است، گفت: قطعاً ما هم در سال آینده از جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی سپاه حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل ارشاد استان زنجان افزود: اعتبارات خوبی به اداره‌کل ارشاد استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تخصیص داده شده و امیدواریم در سال آینده این اعتبارات به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شدوزیر فرهنگ و ارشاد: کارنامه جشنواره فیلم فجر خوب بود اما مطلوب ما نبودمدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات خوب سپاه در راستای اجرای جشنواره‌های رسانه‌ای ابوذر و هنری سرود گفت: البته این 50 درصد راه است و وظیفه اصلی ما این است که پس از کشف نخبه‌ها از دل این جشنواره‌ها، از آن‌ها در امور مهم استفاده کنیم.

حسنی در ادامه با اشاره به وضعیت رسانه‌ای استان زد و افزود: باید ارتقای سطح رسانه‌ای جز اولویت‌ها باشد؛ به طور مثال حدود 10 سالی که جنگ در یمن وجود دارد و بیشتر کشورهای دنیا از آن خبر ندارند ولی جنگ اخیر بین دو کشور اروپایی کل دنیا از آن خبردار شدند.

وی در پایان پیشنهادی هم به بسیج رسانه استان زنجان داد و گفت: بسیج رسانه برای همکاری و ارائه خدمات بیشتر باید یک موسسه فرهنگی و رسانه‌ای نیز ثبت کند.

در ادامه عباسعلی سرداری مسئول بسیج رسانه استان زنجان با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ اداره‌کل ارشاد از برنامه‌های بسیج رسانه گفت: امیدواریم در سال‌های آینده این همکاری بیشتر باشد.

وی افزود: بسیج رسانه کمک کننده اداره‌کل ارشاد استان در راستای بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای تزریق امید به جامعه و مطالبه‌گری از مسئولان است و امیدواریم این همکاری روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارشاد وزارت ارشاد برنامه های فرهنگی ارشاد استان زنجان کل ارشاد استان بسیج رسانه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق