Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@00:05:50 GMT

شوچنکو: فعلا فوتبال برای من وجود ندارد!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۲۲۵

شوچنکو: فعلا فوتبال برای من وجود ندارد!


روسیه پنجشنبه گذشته پس از هفته ها تنش سیاسی بین دو کشور به اوکراین حمله کرد. اقدامات روسیه منجر به محکومیت های گسترده شده است و تحریم های مالی، ورزشی و سیاسی علیه این کشور در تلاش برای جلوگیری از حملات اعمال شده است.

شوچنکو که بهترین گلزن تاریخ اوکراین و سرمربی سابق این کشور است، قبلاً از مردم خواسته بود تا در اعتراض به حملات به او بپیوندند و او خواستار برقراری صلح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در طول درگیری ها در لندن اقامت داشته است تا به هدایت کمک های بشردوستانه به اوکراین کمک کند اما خانواده او در همبستگی با هموطنان خود در اوکراین باقی ماندند. در حال حاضر، شوچنکو علاقه چندانی به ورزشی که او را به شهرت رساند، ندارد. او به اسکای اسپورت گفت: فوتبال دیگر برای من وجود ندارد. من در مورد آن فکر نمی کنم. زمان آن نیست. من الان هیچ ورزش و هیچ چیز را تماشا نمی کنم.

او در ادامه گفت: وقتی از خواب بیدار می شوم به این فکر می کنم که چگونه می توانم به کشورم کمک کنم و چه کاری می توانم انجام دهم. شروع کردم به تماس با والدین و دوستانم. تمرکز من در حال حاضر روی این است.

با این حال، شوچنکو به محرومیت روسیه از مسابقات فیفا و یوفا اشاره کرد و این تصمیم را تحسین کرد. او گفت: این یک واکنش عالی از سوی نهادهایی مانند یوفا و فیفاست که تصمیم درست بگیرند. فکر نمی‌کنم این تصمیم سختی باشد. وقتی به کشوری حمله می‌کنید، وقتی شروع به فرستادن بمب و سرباز می‌کنید، این یک درگیری نیست، بلکه یک جنگ واقعی است. به نظر من این تصمیم درستی است که به ورزشکاران روس اجازه شرکت در هیچ رویداد ورزشی داده نشود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور شوچنکو روسیه اوکراین گیت مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت

مسکو اعلام کرد ولودیمیر زلنسکی را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وزارت کشور روسیه اعلام کرد «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب مسکو قرار گرفته است.

در بیانیه این وزارتخانه به اتهام دقیق زلنسکی اشاره نشده، اما در آن آمده است: «ولودیمیر اولکساندروویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از ماده‌های قانون کیفری (روسیه) تحت تعقیب است.»

این در حالی است که مسکو هفته گذشته نیز سه مقام اوکراینی را به فهرست افراد تحت تعقیب خود اضافه کرده بود.

روسیه در روز جمعه اعلام کرد «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • پیش‌بینی «نیوزویک» از جنگ اوکراین: ۲۰۲۴ برای کی‌یف سخت خواهد بود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • وزارت کشور روسیه، زلنسکی را در فهرست افراد تحت‌تعقیب قرار داد
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت