Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سعادتی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی کاروان راهیان نور، بر لزوم نیاز جامعه به زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین یاد و خاطر دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: هر چند شرکت کنندگان کاروان های راهیان نور با آمادگی و نیت معنوی در این سفر حاضر می شوند، اما باید طوری برنامه ریزی شود تا ثمرات اجتماعی، فرهنگی و مذهبی سفر بالاتر بوده و جوانان امروزی به مظلومیت ایران در این جنگ ناجوانمردانه تحمیلی و تنها عامل پیروزی ایران که عزم و اراده رزمندگان اسلام بود، پی ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه اهمیت اردوهای معنوی راهیان نور کمتر از دفاع مقدس نیست، گفت: بازدید از مناطق جنگی و آثار و نشانه های دفاع مقدس، غبار غفلت را از دل‌ها می‌زداید و فرهنگ ناب ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه گسترش می‌ دهد.

فرماندار میانه با ابراز خوشحالی از اجرایی شدن مجدد برنامه کاروان های راهیان نور پس از توقف ۲ ساله به خاطر شرایط کرونایی اظهار کرد: با توجه به اینکه این اردو ها و بازدید از مناطق عملیاتی تأثیر به سزایی در روحیه جوانان دارد، باید تلاش شود این مسیر معنوی و فرهنگی از سوی مسئولان تداوم یابد، تقویت شود و حمایت های لازم از آن صورت گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه میانه نیز در این جلسه با بیان اینکه آثار و تبعات مثبت این سفر معنوی بر جوانان برای همه آشکار است، بر لزوم همفکری و حمایت لازم در راستای اجرای هر چه بهتر  برنامه های راهیان نور تاکید کرد.

حسین محمدی با تاکید بر اینکه این مکان‌ها بهترین فضا برای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است، از اعزام دانشجویان و جوانان محلات در مرحله اول در قالب ۵ اتوبوس شامل ۳ اتوبوس برادران و ۲ اتوبوس خواهران با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

وی شرط اعزام زائرین و عوامل اجرایی در این سفر را زدن هر سه دوز واکسن کرونا اعلام کرد.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی میانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی میانه راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دز طغیان کرد + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد خبر 849173 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم باران رودخانه استان خوزستان

دیگر خبرها

  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف