Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطابق ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن و با توجه به آغاز فرآیند اخذ مالیات از خانه‌های خالی، کلیه مشمولان مالیات که از طرف سازمان امور مالیاتی کشور پیامک دریافت کرده‌اند، حداکثر ظرف ۱۰ روز فرصت دارند تا با مراجعه به «سامانه ملی املاک و اسکان کشور»، اطلاعات سکونت و مالکیت خود را به روز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیش از این نیز سازمان امور مالیاتی اعلام کرده بود:‌ «‌پیرو ارسال پیامک پرداخت مالیات خانه‌های خالی، مشمولان می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امورمالیاتی و مشاهده واحد یا واحدهای مسکونی مشمول مالیات، نسبت به پذیرش و پرداخت مالیات و یا عدم پذیرش و ثبت توضیحات و علت عدم پذیرش آن اقدام کنند».

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور وزارت راه و شهرسازی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور وزارت راه و شهرسازی مسکن سازمان امور مالیاتی کشور وزارت راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد