Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 10 اسفند آغاز شده و تا بیستم همین ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت نام این دوره را  از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org دریافت کنند.

وی با بیان اینکه چهار مرکز پیام نور کردستان در شهرستان‌های سنندج، سقز، مریوان و بیجار در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کنند، اضافه کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو دوره فراگیر کارشناسی ارشد در این مراکز 500 نفر در 25 رشته محل است.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان  ادامه داد: از تعداد مذکور 9 رشته مربوط به دانشگاه پیام نور مرکز سنندج با ظرفیت پذیرش 200 نفر است.

احمدی افزود: 9 رشته دانشگاه پیام نور مرکز سنندج شامل ادبیات عرب، جامعه شناسی، جغرافیای سیاسی گرایش ژئوپلیتیک، جغرافیای سیاسی گرایش مطالعات ایران، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ویرایش و نگارش و ژئوموفولوژی است.

وی یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400 در روزجمعه 24 خرداد سال 1401 برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان به مزایای دوره فراگیر دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: واحدهای پاس شده در دوره دانشپذیری به عنوان ترم اول محاسبه می‌شود و در صورت قبولی دانشجو برای ترم دوم ثبت نام می‌کند.

احمدی اضافه کرد: اعطای مدرک معتبر وزارت علوم به دانشجویان، پرداخت وام 200 میلیون ریالی با کارمزد یک درصد و امکان تقسیط شهریه از دیگر مزایای دوره فراگیر دانشگاه پیام نور است.

وی به مزیت‌های این دانشگاه اشاره کرد واظهار داشت: یکی از مهمترین مزیت‌های این دانشگاه وجود اساتید و اعضای هیات علمی دارای جایگاه علمی بالا است که همین مسئله کیفیت آموزشی در این دانشگاه را ارتقا داده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: پذیرش دانشجو دانشگاه پیام نور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کردستان کارشناسی ارشد دوره فراگیر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز