Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی گفت: طی یک سال اخیر حدود ۱۲ هزار نفر به حامیان ایتام و فرزندان محسنین در آذربایجان غربی اضافه شده است.

او می گوید: در حال حاضر این تعداد فرد خیّر در آذربایجان غربی حمایت از ۱۳ هزار و ۸۵۰ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده داشته و ماهانه مبلغی را به عنوان حمایت مالی واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت:بته سرانه پرداختی خیّران در مقایسه با میانگین کشوری کم‌تر بوده و این امر مستلزم مساعدت هرچه بیشتر خیّران و نیکوکاران استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهندی گفت: در صدد هستیم با همراهی بیشتر حامیان و اجرای برنامه های عملیاتی، این درآمد سرانه را افزایش دهیم.

به گفته  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ؛در حال حاضر، روند کمک به ایتام در آذربایجان غربی بسیار تسهیل شده و با ارائه شماره کارت ایتام مورد نظر حامیان، مبالغ واریزی به صورت مستقیم در حساب آنان واریز می شود.

سهندی می گوید: شهروندان خیّر می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها، مراجعه به سایت اکرام به نشانی www.ekram.emdad.ir  و تماس با شماره تلفن های ۳۳۴۶۰۹۱۹ و ۳۳۴۸۵۳۰۲ در پویش ایران مهربانی مشارکت کرده و حامی ایتام شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد حامیان ایتام آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی