Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «رستگاریوسفی» روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی جشنواره تجلیل از پیشکسوتان عرصه هنر «سیاچمانه» که با حضور جمعی از مسئولان ادارات و انجمن های ادبی در سرسرای فرمانداری جوانرود برگزار شد،کار فرهنگی را از فعالیت‌های تاثیرگذار در توسعه جامعه دانست و افزود: اگر زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه فراهم نشود سایر حوزه‌ها آن طور که باید به رشد و بالندگی نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های در انجام فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: پیشبرد اهداف فرهنگی در گرو مشارکت دستگاه‌های اجرایی است.

یوسفی گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه فعالیت های فرهنگی در شهرستان جوانرود انجام گرفته که مهمترین آنها می توان به برگزاری شب شعر، کنگره خانای قبادی، شورای نامگداری و احداث سالن آمفی تئاتر اشاره کرد.

وی توسعه فرهنگی در شهرستان را نیازمند نگاه ویژه خیرین برشمرد و یادآور شد: پیشنهاد صندوق فعالیت های فرهنگی گامی موثر در جهت اعتلای کارهای فرهنگی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود نیز با تقدیر از پشتیبانی های فرماندار جوانرود و دیگر مسئولان گفت: باوجود تمام محدودیت ها، اراده خاصی برای اجرای کارهای فرهنگی در این شهرستان وجود دارد.

«مسعود قادری» افزود: مردم شهرستان جوانرود هنردوست و هنرپرور هستند و در این راستا باید تلاش کنیم استعدادهای هنرمندان این منطقه بیش از پیش باید شکوفا شود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها تکریم و تجلیل کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکریم و تجلیل کرمانشاه جوانرود تکریم و تجلیل کرمانشاه جوانرود فعالیت های فرهنگی شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند