Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا معممی مقدم روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه طرح ملی " قرار دوازدهم" در مشهد افزود: در قالب طرح مزبور بسته‌های معیشتی دوازدهم هر ماه با تاسی از یاد امام دوازدهم، در یک روز و ساعت مشخص بین محرومان و نیازمندان توزیع می‌شود و نیازمندان می دانند که در این روز بسته به دستشان می رسد و کس دیگری رو نمی‌ اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح قرار دوازدهم استمرار مواسات به‌صورت منسجم است که از طرق شناسایی و جذب یاوران حضرت مهدی (عج) در بقاع متبرکه به عنوان سربازان امام زمان(عج) با شناسایی خیرین و جذب مشارکت های مردمی و انتخاب هوشمندانه جامعه هدف اجرا می شود.

وی  با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خدمات اجتماعی، جهاد تلقی می‌شود، افزود: امروز همین مواسات‌و خدماتی که شما عزیزان در بقعه های متبرک انجام می‌دهید، جهاد است و شما جهادگر و مدافعان حرم هستید.

هدف گذاری سازمان اوقاف کشور برای توزیع سالانه ۵۴۰ هزار بسته معیشتی  

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: هدف‌گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اجرای طرح ملی " قرار دوازدهم" تهیه و توزیع سالانه ۵۴۰ هزار بسته معیشتی در ۵۴۰ بقعه متبرکه سراسر کشور است.

معممی مقدم افزود: در قالب این طرح باید در ۱۹۷ بقعه شاخص سطح یک حداقل ۱۱۰ مهدی یاور و در ۳۴۷ بقعه سطح ۲، تعداد ۷۰ مهدی یاور شناسایی و جذب و بکارگیری شود تا از این طریق از همه ظرفیت بقعه‌های سراسر کشور برای توزیع بسته‌های معیشتی استفاده شود.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی جزء اصول و مولفه‌های اساسی دوران حکومت امام عصر(عج) است، افزود: رهبر معظم انقلاب بر بسترسازی زمینه ظهور تاکید دارند و طرح "قرار دوازدهم" تمرین خوبی دراین زمینه به شمار می رود.

وی با اشاره با قدردانی از اقدامات اداره اوقاف و خیریه خراسان رضوی قدردانی،گفت: اقدامات شایسته این نهاد تاکنون الگویی برای همه ادارات‌کل اوقاف و امور خیریه کشور می باشد.

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: توزیع سه هزار بسته معیشتی در قالب طرح ملی "قرار دوازدهم" در خراسان رضوی اغاز شده است.

حجت الاسلام محمد احمدزاده افزود: طرح قرار دوازدهم گام بلندی است تا بتوانیم دل ها را به محبت حضرت گره بزنیم و این بسته های معیشتی هدایایی از طرف امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است که از طراحان این طرح در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور قدر دانی می کنیم.

علل انتخاب عدد ۱۲ در طرح قرار دوازدهم

مشاور تولیت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: از جمله علل انتخاب عدد ۱۲ برای اسم این طرح و توزیع بسته‌های معیستی در دوازدهم هر ماه می توان به انتصاب عدد ۱۲ به امام زمان (عج)، ورود امام خمینی به ایران در ۱۲ بهمن، تشکیل قرآن از ۱۲۰ حزب که مضرب عدد ۱۲ است و همچنین دوازدهمین سوره قرآن درباره حضرت یوسف که دوازدهمین پسر حضرت یعقوب است، اشاره کرد.

دکتر عباس فرازی نیا افزود: طرح ملی "قرار دوازدهم" بر این اساس است که هر روز به یاد امام‌زمان باشیم و در روز ۱۲ شمسی هر ماه عشق و اردات خود به امام زمان را برای فراهم شدن بستر و مقدمه ظهور انجام دهیم.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه بسته حمایتی مشهد سبزوار آستان قدس رضوی کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه بسته حمایتی مشهد سازمان اوقاف و امور خیریه بسته حمایتی مشهد سبزوار آستان قدس رضوی کاشمر سازمان اوقاف و امور خیریه هزار بسته معیشتی قرار دوازدهم خراسان رضوی امام زمان طرح ملی عدد ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.

وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتور‌های پست‌های فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می‌شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می‌شود.

به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه‌های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می‌یابد.

رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می‌رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاه‌های منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان